Hej! To leto bom stara 15 in zaključila bom 9. razred. Moja bff je rekla da bo verjetno nekje delala in potem sem tudi jaz začela razmišljati o tem. Ampak mene je malo strah reči mami, ker ne vem kaj bo rekla.
In imam tudi nekaj vprašanj:-koliko cca si ponavadi plačan?
-kaj lahko delam in kaj ne?
-ali moram delati v kosu, ali lahko imam vmes frej, ko gremo na morje...?
-koliko časa prej se moram zmeniti?
-verjetno bi lahko delala v domu upokojencev na recepciji, ampak ali poznate tudi kaj drugega?
Uredništvo
Tadej Jezernik

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
pri študentskem, oziroma dijaškem delu gre za občasno oziroma začasno opravljanje dela. Poletne počitnice, po opravljenih obveznostih, so kot nalašč zato. Vabim te, da si ogledaš spletno stran https://dijaska.org/dijasko-delo/ , kjer boš pridobila vse informacije v zvezi s študentskim delom.
Pomembno je vedeti, da za delo potrebuješ študentsko napotnico, ki jo pridobiš na študentskem servisu, ki si ga izbereš. Študentski servisi ponujajo tudi ponudbo del, med katerimi se zagotovo najde tudi kaj zate. Plačilo je navadno odvisno od vrste dela in ne sme biti plačano pod minimalno postavko, ki je trenutno določena. Lahko se tudi oglasiš v kakšnem izmed študentskih servisov, kjer ti bodo predstavili vse informacije, ki jih potrebuješ.
Lepo te pozdravljam,
Tadej Jezernik, dipl. upravnih ved