Živjo. Zakaj bi šoli ni nekih delavnic na temo kaj paziti pri spletnih nakupih kdaj imaš pravico do vračila denarja ...? Večina nakupuje tudi po spletu in to bi prav prišlo. Da te ne vsak spletni trgovec nategne.
• Uredništvo
Kiara Katarina Florjanič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
To je zelo dobra in koristna ideja. Spletno nakupovanje je postalo del vsakdanjega življenja, zato bi bilo smiselno, da bi se mladi v šoli učili tudi, kako prepoznati zanesljivo spletno trgovino, varno plačevati ter uveljavljati svoje pravice.
Vseh praktičnih tem žal ni mogoče vključiti v redni pouk, lahko pa šole organizirajo delavnice ali predavanja. Svoj predlog lahko predstaviš razredniku ali šolski svetovalni službi. Morda bi lahko na šolo povabili tudi strokovnjaka s področja varstva potrošnikov ali varnosti na spletu.
Do takrat lahko nekaj koristnih informacij najdeš na naslednjih povezavah:
Nakupovanje prek spleta – poznate svoje pravice?, kjer je pojasnjeno, kdaj in kako lahko odstopiš od spletnega nakupa ter zahtevaš vračilo denarja.
Pasti spletnega nakupovanja – Vem več, kjer lahko prebereš, na kaj moraš biti pozorna pred nakupom.
Hvala, ker si opozorila na pomembno temo. Takšne pobude mladih lahko šolam pokažejo, katera znanja bi vam v vsakdanjem življenju zares koristila.
Lep pozdrav,
Kiara Katarina Florjanič, dipl. psihologinja (UN)