Zdravo
Js 15let star. I, mam eno situacijo. Mam punco na pou ko, mama pa Use pac. Objemam se ono pou objemam se ko sedima pa to. Zj, mene zanima k sma friends with benefits kok za nema dejtat.
Hvla za odgovor
kr
kr_ena_1
hkhm, a s ti prebrau za sabo, predn si stisnu Pošlji
ker nevem če je kermu od svetovalceu tle kej jasn.... pa probejmo
maš punco s ktero se objemaš pa to in zdej bi rd da začneta dejtat?
Ja na dejt jo povab, ane :-)))
Uredništvo
Urška Horvat

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
če prav razumem, praviš, da imaš v šoli punco, s katero sta si blizu in se objemata, in da te zanima, ali to pomeni, da sta “friends with benefits” oziroma ali to pomeni, da »dejtata« ali sta v zvezi.
“Friends with benefits” običajno pomeni odnos, kjer imata osebi spolne odnose, brez klasične partnerske zveze in brez jasne čustvene zaveze. Pri vaju pa opisuješ predvsem bližino in objemanje, ne pa nujno dogovor o takem tipu odnosa.
Zato je bolj pomembno vprašanje, kot kako se to imenuje, to, kaj si vsak od vaju želi. Ali sta samo prijatelja, ki sta si blizu, ali si kdo od vaju želi tudi zvezo in več jasnosti.
Če ti to ni čisto jasno, je najbolj zdravo, da se o tem pogovoriš z njo. Tako bosta oba vedela, pri čem sta, in se lažje izognila zmedi ali temu, da bi kdo stvari razumel drugače in bil kasneje razočaran.
Vse dobro.
Urška Horvat, dipl. psihologinja (UN)