Ali je  kaj mogoče da bom bila z 20 letnim fantom če sem stara 14 .res mi je zelo všeč .in kako naj mu to povem ker ima punco
• Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala za tvoje vprašanje. Zanima te, če je mogoče, da bi bila s (6 let) starejšim fantom, ki ti je zelo všeč. Opisuješ, da ima punco in te zanima, kako mu povedati, da ti je všeč.
Glede na to, da ima punco, je najverjetneje trenutno zaljubljen in zato ni najboljši čas, da mu izkažeš svojo naklonjenost. Predlagam, da svojo pozornost trenutno usmeriš v svoje hobije, aktivnosti, ki te veselijo in v druženje z ljudmi, ki jih imaš rada. Nikoli ne veš, morda lahko ravno takrat, ko najmanj pričakuješ, pride mimo nova simpatija, ki ne bo v zvezi. Z usmerjanjem energije v simpatijo, ki je v zvezi, lahko samo zmanjšaš možnost za vstop nečesa novega v tvoje življenje.
Obenem pa bi se želela dotakniti tudi starostne razlike med vama, ki se je verjetno tudi sama zavedaš. Kljub temu, da gre »samo« za šestletno razliko, so trenutno vajine potrebe in pričakovanja v zvezi zelo različne glede na to, da si ti (verjetno) ob koncu osnovne šole, on pa že obiskuje fakulteto ali pa je zaposlen. Dolgoročno, čez leta, ta starostna razlika ne bo več tako očitna, trenutno pa se mi jo zdi pomembno izpostaviti.
Glede na tvojo mladost sem prepričana, da te čaka še ogromno prijetnih trenutkov zaljubljenosti in prave ljubezni.
Če boš imela še kakšno vprašanje, te vabim k dialogu.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije