Jaz sem taka bajsa.
Mam debele roke debe noge da trebuha boka in potbradka sploh ne omenjam.
Zgledam kot da se ena krogla vali po svetu.
Še moje ličnice so debele.
Navsake tolko kak dan ne jem da bi shujšala pa obroke spuščam in nič?!
Nisem se že dolgo stehtala ker takrat se mi sfuzla ampak po tem koliko je blo nazadnje bi rekla da imam okoli 43kg in okloi 162 cm pri dvanajstih
Joj tak sem debela in res iščem kak nasvet pač kosil res nemorem spreminjat tak večinoma jemo ne redilno malc tak nikol ne jem zjutraj komaj spravim kaj vase
Kaj naj naredim!!!
A obstaja kakšna aktivnost pri kateri porabljaš ful kcl?
S tem da kaki dragi športi ali pa plavanje ne pride v poštev ker nimamo denarja torej nekaj kar je zastonj.
Vem da moram zbrisat vse sladkarije in slanarija ampak to sem pač jaz bajsa vedno se počutim tak krivo ko se najem.
Pa ne mi kvasit z kakim itmjem sem pač bajsa prav?
Hvala vnaprej
Debeluhinja -
on
one girl
Hej, meni se res ne zdi da bi bila debela no nevem kako izgledas ampak ce si tezka 43 kg in visoka 162 cm mislim da si cisto vredu. Jaz sem tudi stara 12 let cez nekaj dni bom 13. Tezka sem 47 kg in visoka 160 cm. Meni se je tudi veckrat zdelo da sem debela....ampak veckrat kot sem se pogledala v ogledalo bolj sem zacela sprejemati samo sebe. Moja sosolka me je nekajkrat tudi zmerjala, ona ima priblizno 35 kg. Zaradi nje sem se zelo slabo pocutila in sem bila se bolj nezadovoljna s svojo postavo. Jaz mislim da nerabis hujsati in da je tvoja teza cisto normalna.
Lepo se imej in bodi zadovoljna s svojo postavo saj smo ljudje razlicni.
MiaCitiraj
Li
Liki
Res se mi ne zdi da si debela, sama sem stara 12 let, visoka 162 in težka 47 in nisem debela, še govorijo mi, da sem suha, tako, da nič ne skrbi, nisi debela.
Uredništvo
Živa Goter

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Vesela sem, da si se obrnila na nas in upam, da ti bo moj odgovor v pomoč. Žal mi je, da doživljaš tako močne občutke in se srečuješ s takšnimi mislimi. Zdi se, da teža sama po sebi ni problem ampak tvoja telesna samopodoba. To pomeni, da je težava v tem kako dojemaš in vidiš samo sebe.
Stara si 12 let, kar pomeni, da si v obdobju, ko se v telesu dogaja ogromno sprememb, za katere je pomemben čas, da se nanje privadimo. V tem času se veliko deklet in fantov začne obremenjevati z zunanjim izgledom, zelo pogosto prav s telesno težo. To je čisto normalno. Vem, da to najbrž ne želiš slišati, vendar ti želim omeniti, da je tvoja teža, glede na tvojo starost in podatke čisto ustrezna.
Zapisala si, da pogosto spuščaš obroke, potemtakem v telesu sprožiš še večjo lakoto in sebe spraviš pod stres. Stradanje pravzaprav pogosto celo ovira ali poslabša rezultate hujšanja. Če naše telo dobi premalo energije s hrano, jo je prisiljeno črpati iz telesnih zalog. Da se zaloge energije ne porabijo prehitro, se sčasoma upočasni metabolizem. Posledično prenehamo hujšati, saj se telo na vse načine trudi obdržati svoje zaloge. Poleg tega smo po koncu diete veliko bolj dovzetni za ponovno nabiranje kilogramov. Z upočasnjenim metabolizmom pa lahko pridobimo celo več teže, kot smo je izgubili. Zato je smiselno, da najdemo ustrezno ravnovesje med zdravo prehrano in gibanjem. Poskusi, dati na stran sladkarije in slane stvari. Najlažje ti bo, da jih sploh nimaš doma. Lahko prosiš tudi svoje starše, da jih ne kupujejo ali jih pospravijo tako, da ne bodo na tvojem dosegu. Ogromno dobrih obrokov si lahko pripraviš iz zdrave hrane. Lahko malce pobrskaš po internetu in morda dobiš kakšno idejo. To ne pomeni, da si nikoli ne smeš privoščiti sladice ali kokic ob gledanju televizije, ampak da si pozorna, da je tega malce manj.
V enem izmed vprašanj te je zanimalo pri katerih aktivnostih lahko porabiš največ kalorij. Menim, da je zelo pomembno, da v aktivnosti predvsem uživamo, saj bomo tako imeli motivacijo, da z le-to redno nadaljujemo. Na youtub-u lahko najdeš ogromno vodenih vadb, ki jih lahko izvajaš doma in za to ne potrebuješ denarja. Tudi hoja je dobra športna aktivnost, ob kateri se lahko tudi družiš in bolj povežeš z drugimi, npr. prijatelji ali pa družino. Razmisli o tem kaj bi te najbolj veselilo in poskusi to vpeljati v svojo dnevno rutino.
Vsi imamo kdaj težave s samopodobo. Velikokrat na nas vplivajo tudi mediji in reklame zaradi katerih imamo visoka in pogosto nerealistična pričakovanja do svojega telesa. Pomembno je, da se imaš rada in da skrbiš za svoje telo. Ko se pogledaš v ogledalo, ne bodi preveč kritična, osredotoči se na pozitivne lastnosti in na to kar ti je na sebi všeč. Prepričana sem, da imaš kar nekaj pozitivnih lastnosti ter področij in prav je, da postaneš pozorna tudi nanje.
Verjamem vate in vabljena, da se nam še javiš!
Živa Goter, mag. psihologijeCitiraj
Ba
Bajsa
Moja teža ni ok pač vedno piše da tudi tako natančno računalo ne more vedeti vsega in tako je v mojem primeru jaz imam preveč kg in že od vedno sem debela.
Mislim da ne bo šlo brez sladkarij tak al tak veliko hrane dobimo in med nijimi so tudi sladkarije kot tudi slanarije. Pa tudi ne namojem dosegu so mičkeno težje.
Moj največji problem je da ko pojem eno sladkarijo skoraj da ne morem nehat čeprav si vsakič rečem da je zadnje nevem kaj vse delam pol ponavadi več telovadim da malo pokurim vse to.
Včasih pa se mi zgodi na mojo nesrečo redko, da kaj jem in sploh ne morem več.
Pomoje čisto preveč razmišljam o hrani.
Če najdem ajtivnost pri kateri bom porabljala čim več kalorij me bo že misel na to veselila in gnala.
Pa pozitivnih lasnosti nimam, vsaj lepotnih vsekakor ne!!!
Pa debela sem že od dojenčka-čas da se malo vzamem v roke in shujšam!Citiraj
Du
Dudo
Svetujem ti, da se nehaš obremenjevati s svojim izgledom in tako kot svetovalec in dve prejšnji, ti lahko povem da si normalne teže.
Uredništvo
Živa Goter
Odgovor svetovalca:
Lepo pozdravljena ponovno.
Žal mi je, da imaš takšne občutke in, da sebe vidiš v takšni luči. Napisala si, da čisto preveč razmišljaš o hrani. Menim, da je velik del težav, ki jih opisuješ v tem. Zdi se mi pomembno, da svoje telo nahraniš z zadostno količino hranilnih snovi, ki so zdrave in te bodo nahranile. Bistvenega pomena je, da nisi ves čas lačna in hrepeniš po hrani, saj so ko smo lačni naše misli ves čas usmerjene na hrano. Pomembno je, da se znamo zmotiti in misli preusmeriti. Včasih je to težko, saj imamo občutek, da so naše misli in čustva zelo intenzivna in jih težko nadzorujemo. Zato se vsakič, ko prepoznaš misli o hrani (in nisi lačna) poskusi za trenutek ustaviti. Globoko vdihni in sprosti mišice. To pomeni, da namerno nekako prekineš ta močan tok misli. Odloči se, da tem mislim ne boš dopustila, da prevzamejo nadzor in jih poskusi preusmeriti. To lahko storiš tako da zamenjaš prostor ali pričneš z neko aktivnostjo. Če se boš zamotila, boš s tem zamotila tudi svoje misli in tako ne boš imela časa za razmišljanje o hrani. Lahko pokličeš prijateljico, se družiš s starši, greš na sprehod, poslušaš glasbo ipd.
Še enkrat bi želela poudariti, da si trenutno v obdobju, v katerem tvoje telo prestaja ogromno sprememb. To se dogaja vsem in je popolnoma normalno. Hkrati pa je to obdobje zelo lepo in brezskrbno, zato si želim, da misli usmeriš drugam. Posvečaj se druženju s prijatelji, družino, šoli in aktivnostim, ki jih rada počneš.
Preizkusi tehniko preusmerjanja misli in nam čez čas sporoči kako ti uspeva.
Verjamem vate,
Živa Goter, mag. psihologijeCitiraj
Ba
Bajsa
Neuspešno
Sem pa vsaj shujšala zdaj 100%
Imam 40kg in 163cmCitiraj
Uredništvo
Živa Goter
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Sem vesela, da si uspela izgubiti 3 kilograme. Upam, da si ponosna nase in se za to tudi pohvališ! Želim ti, da uspešno vzdržuješ zdrav življenjski slog. Vseeno bi te želela spodbuditi, da nadaljuješ s preusmerjanjem misli. Gre za tehniko, ki potrebuje veliko treninga, zato ne obupaj! Prepričana sem, da ti bo uspelo preusmeriti misli in jih usmeriti v bolj pozitivne vsebine.
Verjamem vate,
Živa Goter, mag. psihologijeCitiraj
Mo
Mogoče debela mogoče suha
Hej hoj sm kr ena in meni veliko sošolk in sošolcev govori da sem podhranjena.
Ampak poslušte mojo zgodbo sm ... in sm zase debela nevem kako eni sošolci name gledajo ampak sm v 6. razredu visoka 160cm in imam 27,5kg (to je zame ogromno)
Vem da si mislite omg ampak ne v 6.r je to meni kr ok ampak kakšna sm je moja stvar in ne stvar drugih in tretjih.
PUNCE VSE STE LEPE IN NE DELAJTE KAKRŠNIH KOL NEUMNOSTI KR STE VSAKE LEPE IN VAS IMA 100% KDO RAD
L.P kr ena