Od Kar sem bila stara 9 mi ljudje govorijo da sem debela. In ko sem bila majhna sem itak bila bolj buckasta ampak ko gledam slike nazaj sploh nevem kako so si lahko mislil da sem ful debela ker pac sploh nisem bla. To so mi večinoma govorile sošolke potem pa fantje ko sem bila stara 10-12. In pr 12 sm tko začela hujsat ratala suha in sm se čez okoli eno leto nazaj zredila saj sem shujšala na zelo škodljiv način in če to delaš je potem težo skoraj nemogoče vzdrževati. No in enkrat ko sem hodila v šolo je pred šolo nekaj fant pa njegov prjatu (pomojem??)sedel in reče "ta je reku da si spet debela" in pac če sm čisto iskrena jst sploh ne mislm tko. Pac itak da sm večja od vseh punc v mojem razredu ampak večina jih je tko res suhih ampak to ne pomeni da sm debela. Pac bl sm tko "valovita" ali kako se temu reče haha. Ko sem hiša majhna (9-13) sm se ful sekirala in sm mislna da sm ful debela ker mi to ostalim govorijo ampak če nazaj pogledam ubistvu nikol nism res bla in tud zdej nism. Pac nevem ali jst narobe vidm al oni. A sm res debela pa jst sam tega ne bidm več ker sm tok navajena na komentarje?
Uredništvo
Špela Brezočnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da se že nekaj let spopadaš z neumesnimi komentarji sošolk in sošolcev glede tvoje postave. Lahko si predstavljam, kako so te njihove besede prizadele in vplivale na tvojo telesno samopodobo. Pomembno je vedeti, da je teža nekaj, kar predvsem v mladostništvu, naravno niha. Sploh pri dekletih je to povezano s hormonskimi spremembami in neravnovesji, ki so popolnoma naraven del odraščanja in razvijanja. Prav tako imamo ljudje različne telesne tipe in različne metabolne sisteme. Nekateri težo pridobijo počasneje, drugi jo težje zgubijo. Kljub temu to nikakor ne pomeni, da je en tip telesa manj vreden od drugega. Vsa telesa so enakovredna in vredna spoštovanja.
Obenem smo v obdobju najstništva še posebej občutljivi na komentarje vrstnikov, saj si želimo biti sprejeti v njihovi družbi, njihove besede pa nas lahko še dolgo zaznamujejo in vplivajo na naš občutek lastne vrednosti. Zato je odlično, da danes na svojo postavo gledaš z lastnimi očmi in ne skozi žaljivke drugih, kar je ključnega pomena za grajenje prijaznega odnosa do svojega telesa. K slednjemu doprinaša tudi tvoje zavedanje, da si v preteklosti ubrala nezdrav način izgubljanja teže.
Želim ti, da še naprej sprejemaš svoje telo, takšno kot je.
Še piši,
Špela Brezočnik, dipl. psihologinja (UN)