Živjo, mene zanima kar nekaj stvari kar se tiče o telesu človeka. Kot prvo bi povedala, da hodim v 9.r. Zdi se mi, da imajo že otroci (12, 13 let) v danasnjih časih čisto prehitro spolne odnose. Že veliko mojih sovrstnic je opravilo to dejanje in ob tem mi je kar slabo. Že to mi gre na živce, da punce od 6.r naprej hodijo po veselicah vse razgaljene v izjemno kratkih hlacah in crop topih. Me res zanima kako jim starši to pustijo in da ga tam že pijejo in use. Če se vrnem nazaj na spol. odnose. Ja tudi js bi si želela cez nekej časa, seveda kasneje ko bom pripravljena to opravit. Ampk do takrat se rabim se veliko poucit o tem kajti lansko leto ko smo to snov obravnavali pri bio, me ni bilo v solo pa tudi zapiskov nismo nic napisali ker je bilo to zadnja tedna sole. In ja, počutim se neumno in resnicno kot devico. Nevem kako bom nasla pravega fanta ki me bo spostoval kajti mislim da usaj 90% fantov mojih let ne misli to narediti iz ljubezni in spoštovanja. Pac ja, že zdaj me skrbi kako bo u prihodnosti in kako bom odreagirala, mi bo usec ali bo oa najslabsa izkusnja?
Lp
Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Super je, da se želiš o spolnosti poučiti, preden jo izkusiš. Če se ti zdi, da se 90 % vrstnikov tvojih let za spolne odnose ne odloči iz ljubezni, počakaj na tistih 10 %, ki se. Če doživimo prvi spolni odnos, ko smo nanj pripravljeni, ko si ga želimo ter z osebo, ki nas ima rada in ji zaupamo, je lahko zelo lepa izkušnja. Seveda to ne pomeni, da poteka tako kot je prikazan v mnogih filmih; prvi spolni odnos je lahko za ženske nekoliko boleč in čuden. Pa vendar je lahko zelo prijetna izkušnja, če jo delimo z nekom, ki ga imamo radi.
Na spolni odnos počakaj, dokler ne boš pripravljena in dokler ne boš spoznala koga, s komer si boš želela izkusiti prvo spolnost. Pri spolnem odnosu v splošnem velja, da je lahko zanj velikokrat prehitro, a nikoli prepozno. Več o spolnosti lahko prebereš v kakšni knjigi o odraščanju, prepričana sem, da bi ti jo knjižničar/-ka z veseljem priporočala. Na internetu je namreč veliko napačnih informacij in sploh če se šele učiš o spolnosti, je včasih težko ločiti pravilne informacije od lažnih.
Vse dobro ti želim,
Ajda Novak, mag. psihologije