Pozdravljeni!
Sem Kaja stara sem 14 let in hodim v 9 razred osnovne šole. Imam fanta skupaj sva pol leta veliko se druziva vedno se objameva in vedno tudi pade poljub ampak  samo na kratko to pa bi rada spremenila samo nevem kako. Vidim pa da bi to tudi hotel on ampak si ne upa narediti prvega koraka bi ga pa zelo rada jaz.
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena Kaja!
Praviš, da sta s fantom sedaj skupaj že nekaj časa in se pogosto objemata ali na kratko poljubita, kar, če prav razumem, je obema všeč, vendar bi si ti želela, da bi vajini poljubi trajali dlje časa in imaš občutek, da tudi fant to želi.
Vsaka zveza se razvija na edinstven način in v svojem tempu. Nič ni narobe, če se vajina razvija v malo počasnejšem tempu. Kadar se družiš s fantom, predlagam, da poskušaš biti spontana in pustiš času, da naredi svoje. Medtem pa lahko eden drugega še bolje spoznavata, skupaj ustvarjata lepe spomine in postopoma gradita zaupanje. Ni potrebno, da se vse zgodi takoj, da bi bili v zvezi srečni. Pomembno je, da skupaj s fantom gradita ljubeč in spoštljiv odnos in da se ob tem oba počutita udobno in sproščeno.
Upam, da ti bo moj odgovor v pomoč. Če boš pa imela še kakršnokoli vprašanje, nam kar napiši in bomo z veseljem odgovorili.
Želim vama vso srečo in te lepo pozdravljam,
Martina Bošnjaković, dipl. psihologinja (UNI)