živjo sem Alya, eno običajno 15 letno dekle ,ki jo je približno 1 let nazaj pogoltnu rock 'n roll. Zalubla sm se v marski katero dobro ameriško rock zasedbo, kljub temu sem pa dejansko največja oboževalka naše Slovenske rock skupine big foot mama. že nekaj časa hodim na njihove koncerte, bila sem 6x. Zmeraj poskušam pridit v backstage a glej ga hudiča mi ni naklonjeno in n'kol ne rata. 1., 2., 3., sem poskušala lepo prepričat varnostnika eto ni ratalo. 4. Sem jih hotla podkupit ni ratalo, 5. Sem plačala enemu umetniku da jih je narisal in sem jim nesla risbo in z upanjem da bom prišla notr, in evo pa mi je model reku da bo on nesu njim jaz pa mesmem notr.... pač "fajn" ane..., 6. sem pa mela vsega čez glavo in sem šla na vse ali nič pa sm se zaganjala notr pa sm plezala čez ograjo in bežala pred varnostnikom ki me je nakoncu dobesedno dvignu in odnesu...tko da ni ratal. Zdj pa nevem ka nej ena moja prijateljica ki je fenica Siddharte ima neko ustopnico al kaj da loh hodi v backstage sidd. pa vsa zasedba jo pozna. želim pa tud jaz ,da bi me bfm poznali ,sam nevem na kakšen način mi bi to loh uspelo če pa mi niti ne uspe do njih pridet. Kaj naj naredim? Kako mi naj uspe? Prosim... pomagajte to so moje največje sanje res.
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Alya,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si delila svoje doživljanje.
Pišeš, da si oboževalka Big Foot Mame in da si že večkrat skušala najti način, da bi se jih lahko pridružila v zaodrju. Izpostavila si že več poskusov, ki so bili neuspešni. Verjamem, da si resnično želiš spoznati člane te glasbene skupine in da bi uresničitev te želje zate pomenila veliko.
Glede tvojih dosedanjih poskusov, da bi se pridružila članom skupine v zaodrju, lahko izpostavim, da niso najbolj ustrezen način. Verjamem, da je bila tvoja želja izjemno velika, vendar se ti načini niso izkazali za uspešne. Prav tako pa bi lahko zaradi tega imela kar nekaj težav. Svetujem ti, da se pozanimaš ali obstajajo kakšni drugi načini, ki so bolj primerni in bi ti omogočili uresničitev tvoje želje. Lahko se skušaš pozanimati ali imajo kakšne koncerte, kjer bi lahko kupila vstopnico s katero bi lahko odšla tudi v zaodrje, lahko jih skušaš kontaktirati in jim predaš željo ter povprašaš kakšne so možnosti.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije