včasih se počutim kot človek ki požira težave drugih jih posluša in jih tako spravi v malce boljšo voljo želim veliko ljudem pomagati da nebi bili na mojem mestu in tlačim veliko stvari vase na vzven izgleda vse vredu z mano vendar ni moje mislli so vedno drugje ne morem se zaupati ker sem zelo nezaupljiva oseba ampak moj problem je preveč veliko srce imam čutim kako se mi skrči ko se nekdo dere name zelo hitro se izgubim v mislih v čustvih ki se mi pomešajo hkratii preveč je ne zmorem več ampak sem še vedno tukaj najraje nebi bila več se nekam zaprla in izginila večkrat si rečem da je nekaj narobe z mano počutim se majhno....skrčeno...
hvala da sem se lahko izpovedala....vsaj enkrat Lp. :3
Uredništvo
Nives Laul

Odgovor svetovalke:
Draga mlada, 'skrčena', kot praviš.
Iz tvojega pisanja sem začutila osamljenost, neslišanost, prezrtost. Praviš, da se ti drugi zaupajo, ti pa tega ne zmoreš, ker ne zaupaš ljudem. Ter da te prizadene, ko drugi vpijejo oziroma se razburjajo. Nič nisi povedala o sebi, o svojih okoliščinah. Zato samo ugibam, da doma nimaš pravega, varnega mesta, kjer bi te videli in slišati, morda si od tam prinesla tudi strah pred besedno agresijo. Verjetno je to eden od razlogov, zakaj imaš velik posluh za druge v stiski: ker jih v svoji bolečini lažje razumeš in si želiš, da bi jim lahko njihova neprijetna čustva olajšala... Tudi ti, drago dekle, pa si zaslužiš in potrebuješ sočutno, veliko, sprejemajoče uho in pogovor z nekom, ki te sprejel ravno tako, kot si.
Bi vendarle zbrala pogum in stopila do šolske svetovalne službe? Če ti to ni opcija, lahko v chat-u na tej strani poiščeš termin za pogovor v živo. Po Sloveniji imamo tudi brezplačne možnosti za pogovor s strokovnjakom, ena od njih je Posvet. Povabila bi te tudi, da pobrskaš, če tega še nisi naredila, po tej spletni strani in si pogledaš kakšno vsebino na temo čustev.
Zelo sem vesela in hvaležna, da si nam pisala in da sem lahko 'poklepetala' s tabo. Vesela bom tudi, če boš še pisala. Vedno si dobrodošla.
Pošiljam ti lep, topel pozdrav.
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja