je neprestano iskanje pozornosti in igranje žrtve, simptom MOM, kljub temu da se tega zavedam? Imam namreč MOM in pridružene bolezni, a me zanima, če ima kaj povezavo z MOM? Hočem biti v središču pozornosti, pri ljudeh, ki jih poznam oz. so prijazni in mi dajejo to pozornost (npr. zdravniki,...), zelo sem lubosumna na ljudi, ki imajo tudi psihične težave in se potem pogovarjajo z osebami, katere so meni nudile pozornost in potem se počutim zapostavljeno. Skratka težko živim s tem, povsod so triggerji. Najbolj me pa žalosti, ker moja družina misli, da mi gre zelo dobro in da sem že čisto OK, ker se smejim in to, ampak globoko v meni je sama žalost, pa neupam tega povedati. No, sploh nevem zakaj vam pišem, ampak čutim, da mi boste vsaj malo lahko pomagali.
• ču
čustvena
Nekaj časa že čakam na odgovor, vem da je veliko vprašanj na katera morate odgovoriti. Ampak mogoče ste pozabili oz. spregledali moje vprašanje, zato vam ponovno pišem. Hvala :)
• ču
čustvena
moje vprašanje je že na 8 strani, ne vem kaj se dogaja, da čakam tolk dolg........
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena,
opravičujemo se ti, ker še vedno čakaš na odgovor.
Potrudili se bomo, da prejmeš odgovor najkasneje do jutri.
Lep pozdrav iz uredništva.
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
To kar navajaš je lahko del simptomatike Mejne osebnostne motnje, ni pa temu vedno tako, oziroma so še drugi dejavniki in sprožilci, ki vplivajo na pojavnost in izraženost tega kar opisuješ (iskanje pozornosti, igranje žrtve...).
Zakaj ne upaš tega jasno povedati? Da si slabše kot se navzven vidi. Le tako - če pristno pokažemo svoje razploženje in počutje, boš lahko deležna ustrezne podpore in pomoči, da se bo tvoje razpoloženje izboljšalo. A hodiš kam na psihološke obravnave? Kdo pa ti je diagnosticiral MOM? Ali imaš mogoče uvedeno tudi kakšno medikamentozno terapijo? Kako pa se drugače razumeš z družinskimi člani?
Pomembno se mi zdi, da najdeš sogovornika, ki mu bi lahko zaupala, da se za tvojo smehljajočo "fasado" skriva marsikaj, tudi bolečega. Pogovor oziroma to, da damo "ven" stvari, ki nas težijo, lahko naredi ogromne spremembe. Seveda pa se tako, ko jasno zastavimo problem, lahko jasno zastavijo tudi cilji in koraki pomoči.
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije