Živjo
pred kratkim sem koncal zvezo s punco, s katero sva imela nekaj tezav, ceprav vem, da je tako bilo verjetno prav, je še vedno je morem pozabiti.Vseeno jo se pogresam in mislim na njo in se sprasujem ali sem naredil prav, ker ona se vedno misli da sva midva skupaj in tega ne more sprejeti
Po drugi strani pa se zdaj druzim z drugo punco, ki mi je vsec in tudi jas njej, z njo mi je lepo ampak cutim da del mene se vedno ostaja pri bivsi s katero sva bila v zvezi 1 leto in 2 mesca
poleg tega pa me moja bivsa punca se vedno ima zelo rada in noce ziveti brez mene, to me dodatno zmede in nevem kako ravnati
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo Niko!
Se pravi, razšel si se s svojo punco, s katero sta imela težave, zdaj pa si se začel družiti z novo, ki ti je všeč - enako pa si ti všeč njej. Hkrati pa bi tvoja bivša punca še vedno rada bila s tabo. Ja, ni enostavna situacija - razumem, da se počutiš slabo in da si v dilemi, kaj storiti.
Bi mi lahko zaupal, zakaj sta šla narazen? Kaj so bile te težave?
Enako me zanima tudi, kakšna so še tvoja čustva do bivše punce - se ti zdi, da ti je še vedno všeč?
Praviš tudi, da si šel narazen z bivšo pred kratkim - veš, včasih je dobro pustiti, da mine nekaj časa, preden greš v novo zvezo, sploh če je zadeva iz prve zveze še nekoliko "odprta".
Vesel bom, če mi odgovoriš na vprašanja, da ti bom lahko bolje pomagal.
Lepo bodi!
Patrik Senica, mag. psihologije