Hej... Ze vec let mi je vsec dekle. Rad bi pristopil do nje ampak nikoli ne najdem pravega casa da bi bila sama oz. odmaknjena od ostalih ljudi. Izkusen pa ravno nimam kako pristopiti do dekleta, do katerega nekaj cutis.
Casa nimam ravno na pretek saj cez mesec zakljuci solanje. Custva do nje pa so se povecala. Po glavi mi rojevajo vsi plani kako do nje. Nenehno je v moji glavi.Preprosto nemorem jo pozabiti je kot sonce ki me nahrani z energijo ko se mi nasmehne.  Oblivajo me tako veseli trenutki katere nisem nikoli do sedaj cutil vedno bolj pa čutim zalost in strah da jo izgubim. Vsak vecer se sprasuje ali mi bo uspelo spoznat ali jo bom za vedno izgubil? Kaj ce se nebova vec srecala? Vem da cuti isto kot jaz ampak zakaj nic ne rece?
Ko dan za dnem odhaja, odhaja tudi moje veselje ki sem ga imel. Velikokrat se zjocem in sprasujem. Ali sva si sploh usojena ce se nikamor ne premaknema? Občutek imam, da jo bom vso poletje iskal za man če mi zdaj ne uspe. Ali je to sploh normalno da dozivljam ta custva?
Zakaj je ljubezen tako sladka a tako boli?
Hvala za odgovor.
Lp
• Uredništvo
Taja Širca

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Razumem tvojo stisko in bi ti najprej rada odgovorila na vprašanje, če je sploh normalno, da se tako počutiš. Seveda! Popolnoma normalno je, da doživljaš ta čustva, saj gre večina enkrat čez to. Praviš, da v teh letih ni bilo primernega trenutka, da bi pristopil do nje, prav tako pa v tem nisi suveren. Predstavljam si, da ti je težko, če se tako počutiš in ne veš kaj bi storil. Kaj praviš na to, da bi temu dekletu poslal sporočilo (bodisi preko telefona ali socialnih omrežji) in jo tam vprašal, če bi se dobila s teboj? Včasih je namreč lažje storiti to na tak način, če ne vemo kako bi to izvedli v živo. Lahko ji predlagaš, da se dobita po šoli in gresta na sprehod ali pijačo. Pred tem si lahko pripraviš nekaj iztočnic za pogovor, ali pa pustiš, da ta steče čisto spontano.
Iz tvojega sporočila vidim, da do nje res gojiš močna čustva, zato se strinjam s teboj, da je čas, da se odpreš. Meniš tudi, da to dekle do tebe goji enaka čustva, ampak se sprašuješ zakaj ne pristopi do tebe. Si pomislil kdaj, da se lahko morda ona ta trenutek to sprašuje zate? Žal pa ne vemo kaj druga oseba razmišlja, razen če jo o tem povprašamo. Spodbujam te pri tem, da najdeš način kako do teh odgovorov priti. Tako kot si rekel, šola se bo kmalu zaključila in neizražena čustva ti bodo morda čez poletje povzročala nepotrebne stiske. Včasih je v življenju vredno tvegati, saj tudi če smo zavrnjeni dobimo odgovor, ki smo si ga cel čas želeli.
Res je, da lahko ljubezen boli, ampak bolečina je normalni del življenja s katero se soočamo vsi. Včasih je za nas tudi koristna, saj nas nauči pomembnih lekcij, ki jih boš v življenju potreboval. Pomembno pa je kako predelujemo ta težka čustva, zato je pomembno zavedanje, da na stvari lahko vplivamo le do neke mere. Ne glede na to kaj se zgodi, te v življenju čaka še ogromno lepih trenutkov – tudi takšnih, ki so vezani na ljubezen.
Ne glede na to kako se boš odločil, pa pri tem poslušaj sebe in svoje želje. Sami sebe najbolje poznamo in vemo kaj si želimo.
Vso srečo ti želim!
Taja Širca, dipl. biopsihologinja