Mislim da se slisi cudno ampak imam rajši mojo razrednicarko kot svojo mami in nemorem vec drzati v sebi. Ali naj povem razrednicarki ali ne
• Uredništvo
Zala Tacol

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
izgleda, da si se znašla pred težko odločitvijo.
Tako kot ima kocka več ploskev imamo tudi ljudje več »obrazov«. Ti si na primer v šoli učenka, doma hčerka, za prijatelje prijateljica, pri interesni dejavnosti pa članica planinskega društva/glasbenica/športnica ali kaj drugega.
To, da imaš svojo razredničarko rada, je velika pohvala zanjo. Zelo verjetno pomeni, da je prijazna, da te posluša in ti je pripravljena pomagati. Vse to so res lastnosti dobre razredničarke in dobre osebe nasploh. Ne glede na to, pa ne pozabi, da je »biti učiteljica in razredničarka« njena služba, ko zaključi z delom v šoli, se zelo verjetno vrne domov k svoji družini in svojim bližnjim, saj je njen poklic zgolj en njen »obraz«. Zato tvoja razredničarka ne more nadomestiti tvoje mami, ne glede na to, da jo imaš raje, kot praviš. Razredničarki povej, da ti veliko pomenijo njena podpora in prijazne besede, lahko se ji zahvališ za vso pomoč in nasvete. Prepričana sem, da ji bo ob tem lepo in ti bo za to zelo hvaležna.
Zanima pa me, kaj je povod za tvoje počutje in vprašanje, ki si ga zastavila. Bi bila pripravljena z mano deliti kaj več o tem? Sta se z mami glede česa sprli? Imaš občutek, da ti ne stoji ob strani? Z veseljem bi se s teboj o tem še pogovarjala, zato te vabim, da mi v odgovoru napišeš kaj več o vajinem odnosu z mami.
V pričakovanju odgovora te lepo pozdravljam,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja