Pozdrav,
Imam ene par tezav.
Zdaj sm 9 razred in sej veste kk je to u devetimu ko se mrs odlocit za sredno pa se pr ocenah potrudit zdaj se pa ta npz pa take.... no tega .e je malo strah.
Res bi rada začela kmetovat npr. Imet eno veliko kmetijo z dostim živalim se posebej krav za molžo pa da bi mela velik zemlje za obdelavo pa take traktorje pa podobne stroje in to... že zdaj se mi zdi da majo velik upliv na to in na moja čustva glede tega socialna omrežja ko vidim kako imajo usi drugi takšne velke kmetije pa aves oni velki fendti pa Johnnyji in pol se js tako zelo nicvredno počutim ker aves živet na veliki kmetiji so moje sanje že on kar se spomnim. Js živim na na takšni majhni gorski kmetiji, imamo samo par krav in par njiv ki jih lah obdelujemo, in s tem ko js gledam te posnetke drugih me res ožalosti. Tako se počutim ze zelo veliko časa ampak nimam ravno nobenega da bi o tem govorila zato se obračam na vas. Nevem kje začeti, nevem niti katera sredna bi mi prišla prav. Razmišljam o gimnaziji in da bi sla pol naprej študirat neki podobnega (veterino ali neki u zvezi z kmetijstvom).
Zavedam se tudi da je živet na kmetiji včasih tudi napor (npr. Vstajat zgodaj, fizično delo in celo biti zenska v agrikulturi) ampak res bi rada začela s takšnim delom (čeprav sem komaj 14) in tudi verjamem da bi zmogla ampak nevem kje zacet.
Zahvaljujem se za odgovor že v naprej
Lp
Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Dobro je, da imaš pri svojih letih tako jasno začrtane cilje za prihodnost. Verjamem, da si na trenutke negotova in da te preplavijo neprijetna čustva, ko na spletu gledaš posnetke svojih sanj, ki še niso uresničene. Ampak pred tabo so še vse priložnosti! Tudi to, da si dekle, ni ovira; lahko se v nekaterih delih zgodbe o veliki kmetiji izkaže tudi kot prednost.
Glede izbire srednje šole - gimnazija je odlična izbira, če si učno uspešna in imaš dobre učne navade. Ta program ti bo dal ogromno teoretičnega znanja na vseh področjih in predstavlja dober temelj za študij.
Če bi se rada že v srednji šoli bolj poglobila v strokovno področje, je pa smiselna tudi izbira katerega od strokovnih programov, ki bi te utegnili zanimati, npr. kmetijsko-podjetniški tehnik, veterinarski tehnik ... Vsekakor ti priporočam, da si vse tri šole/programe ogledaš na informativnih dnevih, prej prebrskaš spletne strani in pridobiš čim več informacij. Zaupaj si, da se boš odločila tako, kot je zate najbolj prav.
Želim ti uspešno in mirno šolsko leto, pa še veliko veselja z naravo in živalmi.
Lepo te pozdravljam,
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja