Pozdravljeni..zanima me ali je primerno, če ti terapevt ,ki je izobražen na nekajletni fakulteti v lj...znan , na zunaj v javnosti uspešen v karieri in zelo zaželjen normalno,da ti reče ,da če imaš neke težave strahove čustva ,da jih daš v balonček in pošlješ v vesolje ..
Jaz mislim,da je to popolnoma mimo... hvala lp -
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in delila svoje doživljanje.
Sprašuješ se, če je normalno, da ti priznan in uspešen terapevt reče, da moraš svoje težave dati v balonček in jih poslati v vesolje. Verjamem, da se ti je taka izjava zdela nerazumljiva in malenkost čudaška, vendar sem prepričana, da je želel terapevt s tem nekaj povedati in ni bilo mišljeno dobesedno. Te pa spodbujam, da svoje doživljanje in razmišljanje glede njegovih besed, deliš z njim. Da iskreno poveš, kako si se ob tem počutila in kakšne misli so se ti pojavile. Tako bosta lahko najhitreje razrešila dilemo, on pa bo verjetno v prihodnje tudi bolj pozoren na to, kakšne prispodobe uporablja.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, dipl. psihologinja (un)Citiraj
Zm
Zmedena22
Pozdravljeni...res je..gospa ni mislila dobesedno..saj to znam ločevati..je pa res ,da je butasto zvenelo...hvala lep pozdrav..k tej gospe hvala bogu ne hodim več.. ene trikrat sva se videli poleti 2018.. hvala lp