Živijo,
imam en problem. Danes sem bila v soli v varstvu po pouku in je en fant dajmo mu ime čarli vzel žogo. Jaz sem se hotla igrat odbojko zato sem ga prosila če mi jo da in je rekel da pod enim pogojem. In pol je reku da nej bom iskrena in je reku da sm mu vsec in ce bi bla skup. Js sk sam sla nekam ker mi on pac ni vsec. In pol ko sem sm se s prjatlcami sla odbojko je sam enkrat napolno prletel do mene in ce ne bi zbezala bi dejasko zabil v mene. Pol mi je postalo mal ne prijetno ker je čarli skos neki hotu pa gledu. In nevem kaj naj naredim ker nikol nevem kaj bo naredu takoda prosim za en nasvet.
Lp, Tici
ti
ti_pač_ni_všeč
če prou razumem mu nisi nč odgovorla - on zdej ne ve pr čem je, zato se tko obnaša
Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Naj povzamem bistvo, če se prav razumela – en fant ti je v varstvu po pouku povedal, da si mu všeč in da bi bil rad s tabo, ti si zbežala, kasneje se je skoraj zaletel vate in tebi je sedaj ob njemu neprijetno, ker te ves čas gleda in bi rad nekaj od tebe.
Popolnoma razumem, da ti je bilo neprijetno. Ni tvoja krivda, da se zdaj počutiš nelagodno. On mora spoštovati tvoje meje, seveda pa je nujno, da mu daš jasno vedeti, da ti ni do njega. Prav je, da mu to poveš – tudi če mu bo to težko sprejeti, takšna je pač tvoja volja in se zaradi tega ne rabiš počutit neprijetno.
Pokaži mu, da te njegovo vedenje moti – če se še kdaj zgodi, lahko mirno, a odločno rečeš nekaj takega kot: “Ni mi prijetno, ko to delaš. Nehaj.” Če se bodo podobne stvari s Čarlijem ponavljale in ti bo še vedno neprijetno, se pogovori se z odraslo osebo, ki ji zaupaš – na primer z razredničarko, šolsko svetovalno delavko ali starši. Razloži jim, kaj se je zgodilo, da bodo vedeli in ti pomagali, da se bo situacija umirila.
Želim ti čim lepše jesenske dni. Oglasi se še kaj.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja