Pozdrav.
Sama se od nekaj časa spopadam z neko rečjo,ki je ne znam pojasniti. To prej se mi nikoli ni dogajalo ampak zdej se mi zdi kot da bi sanjala zjutraj ko se zbudim se mi zdi kot da sanjam kaj se mi dogaja v tem trenutku. Torej primer čez dan mislim da vse sanjam oz.da se ne morem zbuditi iz sanj. Sem v realnosti ampak sanjam to kar se dogaja v vsakdanju da jaz to sanjam in da se iz teh sanj ne morem zbuditi da s ene morem zbuditi. Je to zaardi stresa? V šoli se mi to ne dogaja  občasno. Ko me ni v šoli se mi tk dogaja.
Prosim za odgovor
• Uredništvo
Lea Kopač

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da je tvoja zavest v nekem čudnem, zanimivem stanju. Zdi se ti, kot da vse skupaj samo sanjaš. Popolnoma možno je, da si preobremenjena in utrujena. Posledično se lahko pojavijo nenavadne izkušnje, kot jih opisuješ sama. Od kdaj sicer opažaš te težave? Kako pogoste so? Svetujem ti, da si beležiš, kako pogosto in kdaj se to dogaja. Morda prepoznaš kakšen vzorec. Razmisli tudi, ali se je v zadnjem času kaj zgodilo oz. spremenilo. Si morda doživela kakšno pomembno spremembo, je kaj drugače?
Vsekakor ti svetujem, da najprej poskrbiš za zdrav način življenja – dovolj spanja, čim bolj urejen ritem spanja, zdrava prehrana in nekaj gibanja. V kolikor se veliko poslužuješ elektronskih naprav (mobitel, TV, tablica, računalnik…), jih poskušaj omejiti. Izogibaj se tudi vsakršnih substanc. V kolikor bodo ti občutki vztrajali, pa ti zagotovo svetujem obisk zdravnika.
Lea Kopač, mag. psihologije
• 12
1234
Pozdrav!
Hvala za odgovor,
Na telefonu sem približno 1 uro.
Treniram gimnastiko,prehranjujem se zdravo in spi 11 do 12 ur odvisno
Lp
• Ta
Tadej
Vedno ko se vprasas ali to sanjam opazi to misel in daj fokus na trenutek. Scasoma ta misel ne bo več prihajala na plan
• Uredništvo
Lea Kopač
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena ponovno!
Zdi se torej, da živiš precej zdravo. Spiš definitivno dovolj, morda posamezniki tvoje starosti povprečno potrebujejo tudi kakšno uro spanja manj. Vsekakor ti ponovno svetujem, da se posvetuješ z zdravnikom, v kolikor bodo ti občutki vztrajali. Beleži pa si tudi dnevnik občutkov, da boš sama (ali pa s pomočjo) lahko prepoznala morebiten vzorec.
Iz navedenega občutka sanj pa se lahko poskušaš 'prebuditi' tudi na naslednji način. Opazuj dogajanje okoli sebe. Pozorna bodi na to, kaj slišiš, vidiš, občutiš. Zavedaj se svojega telesa in njegovega položaja v prostoru. Bodi pozorna na ta trenutek in morda se bo slika nekoliko zbistrila.
Bodi dobro.
Lea Kopač, mag. psihologije