Pozdravljeni. Zanima me vaše mnenje glede moje situacije. Napisala bom točno tako kot je - po pravici. Pa mi prosim povejte kdo je tu... Ne bom rekla nor, ampak ne najdem prave besede.
Moj oče in njegova sestra dvojčica praznujeta abrahama v mesecu maju. Gre za to, da sem jaz že novembra začela spraševati kdaj bo fešta, in oče je rekel, da se nista še nič pogovarjala. V začetku decembra lani ponovno vprašam, odgovor je bil isti. Ker pač ni bilo ničesar z njihove strani niti približno, sem jaz rezervirala apartma v Italiji za petek in soboto (ravno na vikend ko bi predvidoma po moje bila fešta) ker je en dogodek, ki bo samo takrat.
Februarja letos se oče odloči, da gre do sestre se zmenit glede fešte, in me je vprašal kdaj sem odsotna, rekla sem v petek in soboto. On gre, ko pride nazaj pa pove, da sta rezervirala v petek, da ona je hotela v soboto naredit ampak da je on predlagal petek in potem sta se odločila za petek. Rekla sem, da mene pač ne bo, povedala sem mu par ur prej in povedala sem že decembra, ko sem rezervirala apartma.
Ni mi jasno... A on ne želi da sem jaz prisotna ali kaj, ker ravno tako izpade? Fora je, da niti poskusil ni sestri reči za drugi termin. In to me je močno razočaralo. Sploh ne vem kaj naj si mislim. No, mislim si najslabše. Niti se ne poskušam z njim karkoli pogovorit, ker ne bo pomagalo pa niti nočem da izpade da jaz karkoli silim. Boli me pa to, da je naredil tako kot je. Zelo dobro je vedel kdaj sem odsotna, še vprašal me je. In kot da bi zanalašč tako naredil izpade.
In sedaj. On bo vsem predstavil, pa tudi če ne bo, bojo vsi govorili kako sem jaz grda ker nisem prišla/hotela priti, kakšna sem itd. Jaz pa moj partner. Tako da bom v vseh pogledih jaz tista slaba, pa mislim, da nisem, ampak drugi tega ne bodo vedeli. Lepo sem večkrat povedala da me določen datum ne bo doma, oziroma še preden sem sploh rezervirala sem spraševala, kdaj bo njihova fešta.
In kar je najhujše, razen mame ni noben na moji strani. Ona pač je rekla, in se strinjam z njo, da je dogodek v Italiji enkraten, ki ga čakam eno leto, rojstni dan pa se lahko praznuje kadarkoli dejansko. V tem primeru bi lahko v nedeljo.
Ampak očitno mene noče zraven. Drugo ne vem kaj naj mislim. Sem pa močno razočarana, žalostna in šokirana.
• kr
kr_ena_1
bi rekla, da fotru ni ušeč ta event na kterga greš in te izsiljuje s svojo fešto na isti termin... al pa njegova sestra špila šefico v zvezi s fešto, ki je nenazadnje tut njena
• Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Najprej ti moram povedati, da mi je resnično žal, da si se znašla v takšni situaciji. Morda, na prvi pogled resnično deluje tako kot, da je oče to naredil zanalašč. Vendar te prosim, da ne zaključiš “te zgodbe” tako hitro. Razumem, zakaj te je to prizadelo in prav je, da si to podelila. Verjamem pa, da oče ni tako ravnal, ker te ne bi želel ob sebi na svojem praznovanju. Morda je sestra vztrajala pri svojem, morda tebe niti "ni slišal", čeprav si mu že večkrat omenila ta datum. Razumem tebe, da sta se vidva organizirala tako, da se bosta lahko tega dogodka v Italiji udeležila. Včasih pride tako v življenju, da moramo izbrati, tudi med dvema lepima dogodkoma. Vem, da si ti očetu povedala, vendar zdaj pač je tako, da moraš izbrati ti.
Kar pa se tiče tega kako te bodo gledali sorodniki, pa verjemi, da imaš več nadzora nad tem, kot se ti morda trenutno zdi. Povej sorodnikom, da sta vidva ta vikend splanirala že dolgo nazaj in da si to očetu tudi povedala. Eni bodo sigurno razumeli.
Bolj pomembno pa se mi zdi, da se kljub temu, da si napisala, da se z očetom o tem ne želiš več pogovarjati, z njim pogovoriš. Prav je, da mu poveš, da vaju ne bo in da si iskrena in da spregovoriš tudi o svojih čustvih. Upam, da te bo oče poslušal. Pomembno je, da se pogovorita in dogovorita, da ne bo potem slabe volje in obtoževanja, saj verjamem, da ni vredno, da se zaradi ene stvari spremeni vajin odnos.
Vse dobro ti želim!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja