Ok. Naj se najprej malo predstavim. Imam 20 let in za sabo 2x po dve letni zvezi. Spoznala sem fanta, ki ima 22 let in 5 spolnih partnerk za sabo (jaz dva). Tip je super in se zlahka vidim z njim, ampak me hudo moti, da ima toliko spolnih partnerk. Glede tega si zelim da jih ima toliko kot jaz ali se bolje manj. Tako, da se v razmerje z njim ne bom spustila samo zaradi tega, kljub vsem drugim pozitivnim stvarem in dobremu prijateljstvu. In isto bo, ko bom spoznala druge fante, moske. Ta recimo ni edini, ki ga poznam in me odbije ravno to kar me, zato vidim, da me bo to motilo pri vseh. Zakaj mislite, da zame to predstavlja tak problem? Meni je namrec resnicno nagravzno biti v zvezi s tipom, kateri jih je imel ze vec kot recimo jaz. Res nagravzno in ne morem in ne morem se otresti tega. Pa to ni od sedaj, pac pa ze preden sem sploh imela prvi spolni odnos imam tako razmisljanje, mnenje kakorkoli.... Zakaj se mi to dogaja? Tudi ko bom imela npr 35 let ce bom se samska bo kot se poznam, isto. Ampak takrat bom se tezje nasla koga zase kot pa sedaj, ker pri tistih letih so moski ze z veliko izkusnjami. Jaz jih pa ne bom imela, da bi bila na enakem nivoju kot oni ker nisem taka,ce me razumete....
Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalca:
Lepo pozdravljena.
Hvala za tvoje vprašanje, upam, da bova uspeli to stisko skupaj nekako razrešiti.
Verjamem, da te število spolnih partnerk pri njem moti, in vsak človek bi verjetno raje bil z nekom, ki je imel spolne odnose s čim manj ljudmi - vseeno pa se včasih zgodi, da temu ni tako. Jaz se na tvojem mestu ne bi odločala samo na podlagi ene pomanjkljivosti, ampak bi na njega gledala kot na celoto. Rekla si, da je v redu fant, da se vidiš z njim, da se zelo ujameta, torej ima veliko več pozitivnih lastnosti kot negativnih. Ti si morda imela srečo, da si imela dve daljši vezi, vsi pa je nimajo, in potem se včasih zgodi, da pač marsikaj 'probajo', ker ne želijo biti sami, ker se tudi oni hočejo imet fajn, čeprav niso v resni zvezi. S tem ne želim povedat, da je dobro, da se nekdo spolno zabava z več ženskami, ampak da bi se človek morda raje odločil za resno zvezo, če bi lahko, kot pa za potrjevanje in nabiranje spolnih izkušenj.
Čisto drugače bi bilo, če bi bil to fant, ki ženske izkorišča, jih ima samo za seks, nabira 'črtice' in se hvali prijateljem. V takšnem primeru mu tudi jaz ne bi hotela blizu. Če pa je fant sicer dober prijatelj in človek, in je to njegova edina 'napaka', potem pa bi malo razmislila. Danes je žal tudi tako, da ima večina mladostnikov (in kasneje odraslih) veliko več spolnih izkušenj kot pred 20 leti, saj je danes žal moderno, da precej hitro pride do seksa. Danes se seks išče tudi preko spleta, zelo veliko mladostnikov se odloča za 'hook up' in to je postal del življenja. Niti slučajno to ni nekaj nujno pozitivnega, želim ti povedati samo to, da so se stvari v zadnjih letih precej spremenile in da se na spolnost morda gleda manj resno kot nekoč.
Vse zgoraj napisano tudi ne pomeni, da se moraš ti podrediti tem trendom in se s tem sprijazniti. Sploh ne. Ti ostani zvesta sebi in svojim moralnim načelom. Prepričana sem, da obstajajo ljudje, ki ne želijo seksati samo za užitek, ampak le takrat, ko se z neko osebo globlje povežejo. Želela sem ti povedat samo to, da bi morda razmislila o tem fantu kot o bitju z morebitno eno napako in veliko pozitivnimi lastnostmi, in mu mogoče dala priložnost. Če pa te že sama misel na to odbija, potem pa poslušaj svoj občutek in se ne zapletaj z nekom, za katerega se ti zdi, da se prehitro odloči za seks.
Pa da se na koncu dotakneva še tvojega vprašanja – zakaj te to tako moti. Zato ker imaš drugačen sistem vrednot kot prenekateri drugi ljudje. Zato, ker lahko greš v spolne odnose samo, ko do te osebe nekaj čutiš in ko ti ta oseba nekaj pomeni. Zato je potem tudi logično in edino smiselno, da si za svojega potencialnega partnerja želiš, da bi čutil enako in ne seksal brezbrižno in za užitek. Ravno zato pa je pomembno, da narediš to, kar čutiš, da je prav. Če te preveč moti, ne skrbi in naredi po svoje. Izbiraj fante, ki bodo podobno gledali na spolnost in odnose kot ti. Ker če se ne boš mogla otresti razmišljanja, ki ga imaš, se ne sili v to. Najdi fanta, ki bo podoben tebi.
Pa še nekaj – sploh nisi čudna ???? prav fajn je prebrat, da imajo mladostniki še vedno takšne vrednote in da si od odnosov želijo veliko več kot pa le spolnost. Ohrani to! ????
Želim ti vse dobro, pa srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologijeCitiraj