Oj!
Js mam en problem-na šoli smo pred kratkim dobili učitelja za matematiko. Drgač je kul, de mamo učitlna, sm ful se tk čudn obnaša, sploh do punc. Kr neki se jim  prlizuje, pa tip je star tk 50let.
Ves čas me nekaj pohvalja, pa hoče me na dodatnem pouku, jaz pa tja ne bi šla, ker bi se mi spet prlizval. Enkrat me je celo prijel za kito... Sploh pa mi ni všeč, kako on gleda dekleta. Sicer ga ne bi obtoževala, ampak zdi se mi malo pedofilski...
Fantom se zdi čisto kul, zato nam on nočejo pomagati. Ko se mu pa punce upremo, nas dobi na piko, začele so padati slabe ocene, pa sploh ne zna dobro razlagat snovi.
Šle smo že k svetovalni delavki, a nam ni veliko pomagala. ravnateljica pa tega učitelja sploh ne mara-vsakič zamudi k pouku.
Prosim, a mi lahko kdorkoli karkoli svetuje, ker sem povedala že staršem, ampak ne morejo prav veliko pomagati.
Hvala!
• Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če prav razumem, ste na šoli dobili novega učitelja matematike, ki se nekako čudno obnaša predvsem do deklet.
Zelo pogumno od tebe, da si zadevo povedala. Če prav razumem, ste s sošolkami o učiteljevem čudnem obnašanju še poročale svetovalni delavki v šoli ter svojim staršem. Prav je, da ste to naredile. Nikakor ni v redu, da se ob učitelju dekleta počutite nesproščeno, prav tako se vas učitelj (razen, če je to nujno potrebno, npr. pri športu, zaradi vaše lastne varnosti) nikakor ne sme dotikati, tudi ne prijemati za lase. Prav tako ni v redu, da učitelj k pouku redno zamuja.
Čeprav ste o tem že poročale svetovalni delavki in morda niste bile deležne obravnave, ki bi takemu početju sledila, predlagam, da ne obupate in da vztrajate. Mogoče se lahko stvari lotite bolj sistematično, tako da npr. si zapisujete, kdaj je učitelj kaj nenavadnega rekel, kaj je rekel, kako ste se ob tem počutile, in potem s temi konkretnimi zapisi stopite spet do šolske svetovalne delavke in tudi ravnateljice. Lahko vam pri vsem skupaj pomagajo tudi starši.
Nikakor ni OK, da se ob učitelju počutite neprijetno, in prav je, da se takšne stvari uredijo. Kar pogumno in vztrajno naprej.
Vesela bom, če se boš ponovno oglasila in sporočila, kako se bodo stvari razpletle.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja