Zivjo@
Sem dijakinja 1letnika in imam simpo po imenu u.
Vedno se pozdravila včasih me tudi večkrat enkrat mi je povedal da ima simpo vendar nevem ali sem to jaz sva  prijatelja a zanimivo mi je da vedno ko me vidi vsak odmor me pozdravi včasih z oj včasih pa z oj in moje ime ostale sošolke se mu smejijo .pozdravim ga nazaj vendar zatrdim.zanima me kaj lahko naredim
• Ne
Nekdo 1234
Živjo, jaz mislim da jih moraš pustiti pri miru, saj se bojo navadile ti in tvoja simpa pa bosta imela spet mir.
• Čl
Človek 484
Če ti gre na živce da se mu smejijo jaz predlagam da se umakneta drugam, nekam kjer vaju ne vidijo.
Lp.
Človek 484
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Predlagam, da ugotoviš, kaj je tvoji simpatiji všeč, npr. kaj je njegova najljubša hrana, kaj rad počne v prostem času in podobno, saj lahko tako najdeš vajine skupne točke in naslednjič začneš pogovor. Med odmorom ga lahko kdaj povabiš na kavo ali sok, da se lahko sama pogovarjata. Če je npr. dober pri angleščini, ti pa imaš težave, ga lahko vprašaš, ali bi se ti lahko pomagal učiti. Če recimo veš, da ob ponedeljkih trenira nogomet na bližnjem stadionu, ga lahko "slučajno" srečaš v bližini stadiona, pozdraviš in ga vprašaš, kaj tam počne.
Ko se bosta boljše spoznala in več družila, boš verjetno kmalu ugotovila, ali si mu všeč ti ali pa kdo drug.
Veliko sreče ti želim,
Ajda Novak, mag. psihologije