zvijo sem punca stara 15 let. Moji najboljsi prijateljici je vsec nek fant ki je sosolec od najine prijateljice.On ima prijatelja,ki pa mi je zelo lusten in ce sem iskrena imam crush na njega.Zdaj pa nevem moji prijateljici in tistemu kaze zelo dobro in navijam da bosta skupaj.Jaz pa nevem ali me njegov prijatelj sploh opazi.In kaj naj naredim da bom opazena.Sva pa oven in lev tako da ce ima kdo iskusnje in svoje mnenje bi lepo prosila zanje.
• Uredništvo
Dora Mališ

Odgovor svetovalke:
Zdravo!
Veseli me, da si se obrnila na nas. Povedala si, da je tvoji najboljši prijateljici všeč en fant in se njun odnos razvija v smeri, da bosta skupaj. Prav tako pa je tebi všeč njegov prijatelj. Zdi se ti, da te on ne opazi in bi želela vedeti, kaj lahko narediš, da boš opažena.
Najprej me zanima, ali si se o tem že s kom pogovorila? Včasih nam je veliko lažje, če svoje misli in čustva podelimo s svojimi bližnjimi. V kolikor se še nisi, bi se lahko pogovorila z najboljšo prijateljico in ji povedala, kaj čutiš. V tvojem sporočilu sem zaznala, da te nekoliko skrbi, kaj narediti, zaradi tega, v katero smer se razvija odnos med tvojo najboljšo prijateljico in fantom, ki ji je všeč. Ali te morda skrbi, da si tvoja najboljša prijateljica ne bi želela, da bi obe bili v zvezi? Ali te morda skrbi, da je on ravno prijatelj od fanta, ki je všeč tvoji prijateljici? V vsakem primeru bi te pogovor z njo lahko razbremenil takšnih in podobnih skrbi.
Prav tako te je zanimalo, kako bi te lahko on bolj opazil. Pri tem ni preprostih nasvetov. Zanima me, koliko se že poznata? Ali se kdaj pogovarjata? Imata kaj skupnega? V kolikor si še nista blizu, bi bilo dobro, če bi se spoznala. Pri začetnem navezovanju stikov ti lahko pomagata najboljša prijateljica in fant, ki ji je všeč. Lahko se dogovorite za kakšno skupno druženje, na primer sprehod ali pa kavo. Prav tako se lahko s tem fantom poskusiš pogovarjati v večjih skupinah, na primer v šoli. Pogovor lahko začneš z vsakdanjimi stvarmi, kot je to, da ga vprašaš, kaj rad počne v prostem času, lahko se pogovarjata o kakšnih šolskih nalogah ...
Na koncu bi se rada navezala na tvojo omembo horoskopskih znamenj. Nekateri ljudje resnično verjamejo v takšne zadeve, ampak bi te rada opomnila, da za tem ni nobenih znanstvenih dokazov. Horoskopsko znamenje ne more opisati naše osebnosti ali pa kompatibilnosti z drugimi ljudmi. Veliko bolj pomembno je, da osebo spoznaš in sama ugotoviš, ali ima podobne vrednote kot ti in kako dobro se razumeta.
Upam, da sem ti z odgovorom pomagala.
Lepo bodi!
Dora Mališ, dipl. psih. (un)