Ko sem prvi dan prišel v srednjo šolo sem misliv da bo vse v redu,ampak po vsakem dnevu ko sem stopiv v šolo sem začel dobivati črne misli zato ker nisem imel nikogar vsi me grdo gledajo ker nimam lepega obraza ker nemorem povedat črke r  vsak dan je težji zame komaj čamak da pridem domov tam se počutim najbolje imam družino in psa
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Žal veliko premalo vem o tebi in tvoji situaciji, da bi ti lahko svetovala. Priporočam ti, da se obrneš na svetovalno službo v vaši šoli in ji opišeš svojo situacijo in počutje. Menim, da ti bo znala ona najbolje svetovati in ti pomagati.
Kar ti lahko svetujem v tem trenutku je, da si na list zapišeš svoje negativne misli, ki se ti pojavljajo ob vstopu v šolo. Nato pa za te misli poiščeš nekaj pozitivnega ali vsaj realističnega. Npr.: Vsi me čudno gledajo. Namesto tega si zapiši, da morda te nekatere osebe čudno gledajo ampak ni nujno da zaradi tega, kar misliš ti. Lahko, da so samo radovedni.
Poskusi svoje razmišljanje malo bolj realizirati. Posledično bo tudi pogled na celotno situacijo drugačen.
Lp,
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije