pozdravljeni,
4krat že nisem imel sreče pri cpp izpitu in mi je malo zmanjkalo da bi ga opravil. Zanima me ce je kakšna omejitev kolikokrat lahko ponavljaš cpp.
hvala za odgovor
• Uredništvo
Tadej Jezernik

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
znanje s področja cestno prometnih predpisov se pridobi z obvezno udeležbo na tečaju CPP in z uspešno opravljenim teoretičnim preverjanjem znanja pred začetkom vožnje v avtošoli. Število pristopov k teoretičnem preverjanju znanja ni omejeno. Kandidat za voznika, ki ni opravil teoretičnega dela vozniškega izpita, lahko ponovno opravlja teoretični del vozniškega izpita po poteku petih dni od zadnjega opravljanja teoretičnega dela vozniškega izpita. V peti točki 8. člena Pravilnika o vozniškem izpitu (Uradni list RS, št. 162/20, 175/20 in 199/21, v nadaljevanju: pravilnik) je še določeno,  da če kandidat za voznika ni opravil teoretičnega dela vozniškega izpita, se šteje, da ni opravil celotnega vozniškega izpita".
Lepo te pozdravljam.
Tadej Jezernik, dipl. upravnih ved
• Za
Zaskrbljenost v prv
Vsebina je skrita.
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljeni,
forum To sem jaz je namenjen mladostnikom in otrokom, ki imajo vprašanja in dileme glede odraščanja. Svetujemo vam, da se obrnete na kakšen forum za odrasle.
Lep pozdrav iz uredništva!