Zanima me kako punco vprašati za consent in kdaj? Pač hočem biti spoštljiv in hočem da je njej okej vse kar počneva, po drugi strani pa nočem uničevati vzdušja in jo za vsako stvar vprašati, če lahko to storim... kolikokrat in na kakšen način lahko to storim bolj "gladko"?
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Hvala za tvoje vprašanje. Sprotno preverjanje dovoljenja partnerja oziroma partnerke je zelo pomembno.
S partnerko se lahko prej pogovarjata o tem, česa si želita in česa (še) ne. Tako boš že prej vedel, kaj si želi poskusiti in doživeti s tabo. Pomembno je tudi, da spremljaš njeno telesno govorico, npr. če se za trenutek umakneš, ali tvoja partnerka ponovno iniciira kontakt, dotike? Ali se ti zdi, da se umika, da je njeno telo napeto? Potem ji verjetno to, kar počneta, ni prijetno. Vmes jo lahko tudi vprašaš, ali ji to, kar počneta ustreza, npr. z besedami: "Je tako v redu?" Pri tem jo lahko pogledaš v oči in ji daš čas, da odgovori.
Komunikacija je vedno ključna, smiselno pa se je o željah in temu, česa si ne želi(ta) pogovoriti že prej. Tako tudi ustvarjata zaupen odnos, da lahko oba kadarkoli spregovorita, če vama karkoli ne ustreza.
Lep pozdrav,
Ajda Novak, mag. psihologije