Vsak dan zjutraj imam cmok v grlu. Kot da me nekaj duši in potem me sili na bruhanje.
Ne vem, kaj bi to lahko bilo.
Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Hvala za tvoje vprašanje. Opisuješ, da se zjutraj zbujaš s cmokom v grlu ter imaš ob tem občutek, da te duši in te hkrati sili na bruhanje. Verjamem, da ti ob tem ni prijetno in da te skrbi.
Najprej bi ti definitivno svetovala, da se o tem pogovoriš s svojimi starši in greste do tvojega izbranega osebnega zdravnika oz. pediatra/pediatrinje, da se preveri, ali je kakšen telesni vzrok za tvojo težavo oz. tvoje simptome.
Kako dolgo se ti te težave pojavljajo? Se je od takrat zgodil kakšen večji stresni dogodek? Si v času, ko se pojavljajo te težave, kaj bolj zaskrbljena, si pod večjim stresom?
Hvaležna bom, če se še kaj oglasiš in odgovoriš na kakšno vprašanje. Je pa res pomembno, da greš najprej k svojemu osebnemu zdravniku. Držim pesti, da se bodo tvoje težave čim prej rešile.
Lepo bodi,
Sara Seršen, mag. psihologije