Gledal sem filem clash royale in sem ugotovil, da moje sošolke ne zanima. Želim iti v kino s sošolko pa ne vem kateri film ji je všeč. Kaj naj storim?
• Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Žigec, živjo.
Praviš, da želiš sošolko povabiti v kino, vendar ji tvoja izbra filma verjetno ne bi bila všeč. Sprašuješ se, kaj lahko storiš. Predstavljam si, da si ob tem malce v zadregi.
Odprta komunikacija je zmeraj najboljša - sošolko lahko zmeraj vprašaš če bi šla s teboj v kino in jo vprašaš, kateri film bi si ona želela iti pogledati. Sicer pa lahko vprašaš glede njenih interesov tudi kakšno njeno prijateljico, ki jo dobro pozna. Tako lahko glede na te informacije preveriš, kateri film bi ji morda bolj ustrezal in jo tako povabiš s teboj na ogled.
Če ti lahko odgovorim še na kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)