Hej! Jaz se zacnem vedno uciti 1-2 dni pred preverjanjem zato ker imam potem se 7dni casa do testa. In moja mami mi zdej tezi in se dere name da bi se morala uciti 7-3 dni pred preverjanjem. Ampak ce se nemorem ce se ucim deuge stvari. Ampak meni se to ne zdi potrebno. Ker ce preverjanje pises slabo je se 7 dni casa do testa. In pol sem sla sprasvat vse v soli ce se tut oni ucijo tuk veliko dne pred preverjanjem in so rekli da ne, da je to zguba casa ker so se druge stvari (to so rekli odlicnjaki) in js to povem moj mami in rece ja no pol majo pa usi drugi prov, js ne (se vedno misli da ima prov)
kaj si vi mislite?????
prosimm cim prej
• Ar
Arči
Kaj si mislim? Izjavam odličnjakov ni povsem verjeti. Ne bi bili odličnjaki če se ne bi veliko učili. Ne glede na to, kaj govorijo. Izvirno ustvarjalnih ljudi z najvišjimi duševnimi sposobnostmi je namreč zelo malo. Predpostavljam,da  jih med tvojimi sošolci zelo verjetno ni. Pa še to, geniji namreč, so nadpovprečno sposobni na enem mogoče dveh področjih. In praviloma niso odličnjaki.
Mogoče kot zanimivost:
Albert Einstein, legendarni fizik je imel v otroštvu težave z učenjem, v osnovni šoli so ga imeli celo za "neuporabnega". Vsi vemo, kako se je ta njegova neuporabnost končala v korist človeštva.
Tomas Edison je bil iz šole celo izključen, ker je veljal za "neumnega": Če preskočim, da ga je doma učila mama, velja pa za enega najsposobnejših izumiteljev v zgodovini, imel je več kot 1000 izumov.
Winston Churchill je imel v otroštvu težave z učenjem in je moral ponavljati razred, pa je kljub vsemu postal ena najpomembnejših osebnosti 20 stoletja.
In še bi lahko našteval. kaj hočem povedati. Odličnjaki niso odličnjaki, ker so nadpovprečno nadarjeni ampak ker se veliko učijo. Seveda tega ne priznajo. za okolico želijo veljati geniji.
Ti pa zase najbolj veš koliko učenja je potrebno, da dobiš oceno, ki ti odgovarja. Ali je to 2 dni ali 7 ali celo več, se pač odločiš sama.
Tu in tam pa ni odveč, če poslušaš tudi mamo. saj ti želi, da bi v življenju uspela.
• Ri
Rina
Če imaš dobre ocene, potem  tvoja mama komplicira.
Toda če zgolj "voziš" z dvojkami ali cveki,   bi bilo pa smiselno povprašati odličnjake kako sploh da jim uspe da se naučijo v tako malo časa za najboljše ocene.  V enem dnevu se ne da zgraditi Eiffelovega stolpa v naravni velikosti, za vse je potreben čas!
Več časa pred testom ponavadi pomeni da lahko v miru preštudiraš snov, ki bi jo na testu zafural iz prve.  Ne leži pa vsakemu tak način učenja, ker so še drugi predmeti in je treba biti pozoren  kako kaj razporediš.
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Pri pripravi na ocenjevanje znanja je pomembno, da si snov ustrezno razporediš in organiziraš svoj čas tako, da boš čim bolj učinkovita pri učenju. Najbolj priporočljivo je sprotno učenje, saj z večkratnim ponavljanjem snovi poskrbiš, da se informacije zares zasidrajo v dolgoročni spomin. Naši možgani namreč ob enkratnem učenju snovi s časom kar velik delež informacij 'pozabijo', zato je ponavljanje in utrjevanje znanja ključnega pomena. Pomembno je torej, da se začneš učiti dovolj časa pred ocenjevanjem znanja, kot najbolj učinkovito pa je dokazano sprotno učenje in utrjevanje.
Bodi dobro!
Lea Prinčič, mag. psihologije
• Cu
Cute_bear
Hi,
Jaz mislim da tvoja mami prevec komplicira. Jaz sem odlicnjakinja in se ponavadi ucim 2-3 dni do testa pa se to tal pol ure!!! za preverjanje pa se ne ucim. Oglavnem probi se manj ucit in bos vidla, ce ti bo slo pa bos dobivale iste ocene je pol ok da se manj ucis, ce pa bos dobivale slabse pa se raje uci kot prej.
ZELIM VELIKO USPEHAAA!!!!!
• Ar
Arči
Hi,
ZELIM VELIKO USPEHAAA!!!!!
Srčkan medvedek/a, če ni prevelika skrivnost katero šolo (letnik, razred) pa obiskuješ? Zakaj vprašam? Ko sem prd leti obiskoval gimnazijo bi z opisanim učenjem z gotovostjo letnik končal negativno. Mnogo več sem se moral učiti pa nikoli nisem bil med odličnjaki.
Ali pa medvedka želiš povedati, da si nadpovprečno nadarjena? Si že zaprosila za štipendijo? Za nadarjene, mislim.