Hej! Imam en zelo neprijeten problem.
Jaz imam v soli enega sososolca, ki mu je ime Ivan (izmisljeno ime). On je zaljubljen v mene in se vcasih obnasa zelo grdo do mene. Zato ga tudi sovrazim. Pac res mi gre na zivce. No in jaz hodim na verouk in imamo letos birmo. Nasa zupnija ima 3 cerkve. Pac iz 3 krajev  imamo istega zupnika. No in jaz hodim na verouk v moj kraj, Ivan pa v drug kraj. In nas zupnik si je kar naenkrat izmislil da sem jaz kao v Ivana. In potem me vsak verouk zejbava da ves cas razmisljam o njem. In jaz se smejim ker mi je smesno ker vem da se zejbava. Pa tut jaz sem taka oseba da se smejim za vsako stvar. No in enkrat mi je slo to zejbavanje ze malo na zivce in sem rekla zupniku, da jaz nimam nic z njim. In potem je rekel, da ve in da me samo heca. In sem kislila da bo nehal. Ampak mi je prijateljica iz tistega kraja kamor hodi tudi Ivan, rekla da je zupnik vsem tam govoril da sva skupaj pa neki. Hvala bogu Ivana ni bilo. No ampak res res mi gre na zivce da si kar nekaj izmisljuje. In se vsi si bili tam in zdaj me v soli zejbavajo. Pa se to je fora da je Ivan zelo mocen (pac kg mislim) in me je se zaradi tega bolj sram da sem kao vanj.
hvala
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Če te prav razumem se na naš obračaš zaradi stiske, ki ti jo povzročata Ivan z neprimernim izražanjem simpatije in župnik, ki o tem govori s tabo ter s tvojimi sošolci oziroma drugimi osebami.
Celotne situacije ne poznam, vendar je možno, da Ivan z neprimernim vedenjem le išče tvojo pozornost, saj je v času mladostništva značilno, da se posamezniki šele spoznavajo z zaljubljenostjo in odkrivajo načine izražanja le–te. Takšen način izražanja ni primeren, zato se mi zdi smiselno, da Ivanu še sama poveš kako se ob tem počutiš. Kakor si napisala, ti verjamem, da ob takšnem obnašanju občutiš negativna čustva do Ivana in mislim, da bi ti pogovor omogočil, da se takšnih negativnih čustev razbremeniš, saj lahko na dolgi rok vplivajo tudi na vsakdanje počutje in delovanje.
Da si se postavila sama zase in župniku povedala, da ti norčevanje ne ustreza, se mi zdi zelo pogumno. Predlagam, da mu še enkrat poveš kako se počutiš in, da te njegovo norčevanje zelo moti. Če po tem še vedno ne bo prenehal ali če meniš, da tega ne zmoreš sama, pa ti svetujem, da si poiščeš podporo kakšne odrasle osebe, ki ji zaupaš in ti bo lahko pomagala in posredovala v tej situaciji.
Kljub govoricam je vedno najpomembneje, da sama veš kaj je o tebi resnično in kaj ne, da za tem stojiš ter se postaviš sama zase, kakor ti je uspelo tudi v tej situaciji.
Želim ti vse dobro!
Urška Bizjak, prof. pedagogike in andragogike ter dipl. sociologinja