Hej! Ki u petek pisemo fiziko in js sem se jo zacela ucit prepozn in zdej nc neznam. Z mamico smo se ze skregale in ja. No in zej mi govori da morm nardit nacrt. In recem da nebom sla v solo in se bom ucila do naslednga tedna in je rekla da ne. In pac js se res nemorem naucit v 1 dnevu usega. No in zej se kr govori da ji morm povedat nacr. Sam pa ce res res res nevem kaj nardit
• Uredništvo
Katja Nastran

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Če je danes četrtek in jutri petek, ko pišete fiziko, je časa res zelo malo. Kljub temu lahko danes popoldne narediš vse, kar lahko. In če ne bo dovolj za pozitivno oceno, boš imela potem še nekaj dni več za učenje.
Menim, da tvoja mami zahteva od tebe načrt zato, da ti bo pomagal pri učenju.
Predlagam, da si vzameš en star zvezek ali liste in napišeš naslove poglavij, ki se jih moraš naučiti. Tako boš naredila pregled nad snovjo, ki jo pišete. Potem pa vsako poglavje napiši na svoj list, odpri šolski zvezek in prepiši pomembne stvari (definicije, formule, grafe). Če je kaj pomembnega še v učbeniku, si izpiši tudi to. Nato si napiši primere nalog (iz zvezka ali delovnega zvezka). Poskusi jih najprej sama rešiti in nato preveri pravilnost rešitev. S tem, da boš snov in naloge zapisovala, boš pri učenju aktivna in si boš več zapomnila.
Ustrezne naloge najdeš tudi na spletu (izberi 8. ali 9. razred): tukaj
Na zgornji povezavi imaš na voljo tudi spletni učbenik za fiziko za 8. in 9. razred, kjer so dobre razlage in primeri različnih nalog.
Ne obupaj in pogumno se loti dela. Če si redno hodila k pouku, si si verjetno tudi pri fiziki kaj zapomnila in gotovo kaj znaš. Tik pred ocenjevanjem se učencem pogosto zdi, da »nič ne znajo«, ampak v resnici imajo nekaj znanja in pred ocenjevanjem potrebujejo samo ponavljanje, kakšno dodatno razlago in zaupanje vase.
Pa še to. Med učenjem na vsakih 30 ali 45 min naredi odmor za 5 ali 10 min. Zvečer pojdi pravočasno spat, da boš jutri spočita. Lahko pa še zjutraj prebereš zapiske, ki jih boš danes naredila.
Navijam zate! Mogoče lahko tudi mamici pokažeš tudi moj odgovor.
mag. Katja Nastran, univ. dipl. psihologinja
• Sj
Sjjwk
Hvala vam ress za hiter in dober odgovor!!!!!