moj foter mi je dal prvi čik za probat pa polovico kozarčka vodke kaj naj naredim ker sem postal odvisnik to je bilo pred 3 leti zdaj nenehno pijem in kadim rabim nujno pomoč
• Uredništvo
Maja Roškar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
prebrala sem tvoje pismo, hvala da si nam pisal. Kot opisuješ imaš težavo s kajenjem in pitjem alkoholnih pijač. Strinjam se s tabo, da bi glede tega poiskal strokovno pomoč. Lahko se oglasiš k šolski psihologinji ali pa se naročiš pri svojem pediatru. Več virov pomoči je dostopnih tukaj: Poišči pomoč | #to sem jaz
Prosim sporoči nam, če ti bo uspelo najti pomoč.
Več o vplivu psihoaktivnih snovi na otroke in mladostnike, lahko prebereš tukaj: Droge in zasvojenost | #to sem jaz
Vse dobro ti želim.
dr. Maja Roškar, univ. dipl. psihologinja