Odločil sem se iti na Castle festival, ampak nimam nobenega da gre z mano, tako da mi je zal da grem sam. Kako da najdem družbo, da gre z mano na festival, če nimam družbenih omrežij? Ali bi se nekdo na tem forumu opogumil?
• Uredništvo
Lina Buršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
kot prvo bravo za pogum in za to, da si se odločil za festival, kljub temu da greš sam. Marsikoga bi to odvrnilo od odhoda.
Četudi ne najdeš nikogar za skupni odhod in nimaš družabnih omrežij, so festivali priložnost, da spoznaš nove ljudi -  tam jih bo tam zagotovo zelo veliko :) Prav tako imajo festivali dnevne dejavnosti, na katerih se lahko spoznaš in čas preživiš z drugimi, stike pa lahko navežeš tudi v večernem dogajanju ob glasbi, ki ti ustreza – pridružiš se pogovoru, začneš pogovor med čakanjem na koncert ali ob kakšni drugi priložnosti.
Za konkretne ideje za povezovanje se morda obrni na spletno stran in ostale kanale festivala, ki si jih lahko ogledaš tudi brez družabnih omrežij, ali na druge portale.
Želim ti prijetno izkušnjo, veliko lepih spominov in nova poznanstva!
Lepo te pozdravljam
Lina Buršič, dipl. psihologinja (un)