S sosošolcem imava že 4 leta prijateljsi odnos. V zadnjih dneh pa sva se v živo kar precej zbližala in me skrbi da se iz tega ne bo nič razvilo in bom samo izkoriščena. Kako si lahko pomagam?
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena, hvala za zaupanje, da si se s svojim vprašanjem obrnila na nas.
Če razumem pravilno, te bega negotova prihodnost glede odnosa s sošolcem, s katerim sta prijatelja že štiri leta. Zdi se ti, da sta se v zadnjem času kar zbližala, a te hkrati skrbi, da se ne bo izšlo po tvojih željah. Predvidevam namreč, da si želiš, da se vajin odnos iz prijateljskega razvije v nekaj več. Ko se prijateljski odnos začne spreminjati v bolj intimnega, je naravno, da se pojavijo razna vprašanja in zaskrbljenost glede prihodnosti odnosa.
V takih situacijah je najtežji del prav to, da moramo drugi osebi zaupati, hkrati pa ne vemo, kaj točno oseba na drugi strani razmišlja ter kaj čuti in ravno zaradi tega, se počutimo negotove. V takih primerih moraš vedeti, da je izrednega pomena ravno komunikacija, pa najsi se sliši še tako težko. Pogovor je namreč ključnega pomena za razjasnitev meja in pričakovanj v vajinem odnosu. Ker sta že nekaj časa prijatelja, predvidevam, da je odnos med vama že iskren, zato mu poskusi zaupati, kako se počutiš, svoje dvome in želje, pri tem pa prisluhni tudi temu, kar ti ima za povedati on ter to spoštuj. Ravno odkrit pogovor je tisti, ki ti bo pomagal razumeti, v katero smer se odvija odnos in ti pomagal zmanjšati skrbi, ki te trenutno bremenijo.
V kolikor boš imela še kakšno vprašanje, pa se lahko ponovno obrneš name. Želim ti vse dobro in veliko poguma,
Ana Koščak, dipl. psihologinja (UN)