ziujo, mam ja en lep problemček ze kr nekj casa. Po vec letih sem 8 mesecev nazaj videla enega fanta. Gre za to da se naši druzini poznata, no bolj starši saj so bili zelo dobri prijatelji v mladosti in seveda tudi sedaj. Njegov ati je zelo prijazen do mene in me vedno pozdravi, objame ko se srečamo in kaj vpraša. Tudi njegova mami je zelo prijazna. Skratka ja videla sem ga pri njih na obisku. Zgledal je vesel, saj se mi je nasmehnil. Ob tistem nasmehu se je meni čas ustavil. Enostavno sem se zaljubila v trenutku. Vem sliši se crazy samo je 2. oseba v mojem lajfu k sm se vanjo zares zares zaljubila. Skratka njega sm vidla pol se 1x s kolesom in naj bi me pogledal in pozdravil pa jaz nisem videla. Dodala sem ga na ig pa ni blo nic. No in zdj sem zlo zlo premišljevala o njemu pa si govorila joj tko si ga zelim videt. In potem sem ga res videla. To je biu cudez. Cela njegova druzina na nekem dogodku. Bla sem zelo vzhicena ker se je to res zgodil. Vidla sem da me je 1x pogledal, a mu nisem upala zreti v oči, zato sem pogled usmerila stran. Se cel dan sem se naskrivaj smejala, tako da od veselja nisem mogla spati. Druzina me zelo podpira naj priznam d mi je usec ker se vidi na 1000km dalec in da je zelo lepo. Njegov oce me vsakič vprasa ce imam fanta in zmeraj zanikam kar drzi. Nevem ali naj njegovemu sinu priznam svojo ljubezen ali se naprej tiho sanjam o njemu in pozabim nanj.
Hvala za pomoc in lep pozdrav.
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Vidim, da si zaljubljena, hkrati pa razumem tvojo dilemo, ali narediti (pogumen) korak naprej, ali pa ostati pri sanjarjenju.
Glede na to, da o fantu razmišljaš že več mesecev in navdušenje, vznemirjenost in zanimanje zanj še vedno ostajajo, je vidno, da do fanta ne gojiš le mimoidoče simpatije, temveč ti je nekaj na njem resnično všeč.
Najprej me zanima, kako dobro se poznata? Sta v preteklosti na družinskih srečanjih skupaj preživela veliko časa? Ali sedaj obiskujeta isto šolo?
Predlagam ti, da narediš naslednji korak in stopiš z njim v stik. Na začetku lahko prijateljsko, da vidiš, kako se odzove in kako se pogovarja. Mogoče ga ogovoriš na naslednjem družinskem srečanju ali pa mu pišeš na Instagram (mimogrede, pohvale za pogum, da si ga dodala!). Tako boš boljše spoznala njegovo osebnost in interese in videla, ali ti je še vedno všeč. Ko se boš v njegovi družbi udobno počutila, lahko izraziš svoja romantična čustva.
Pri romantičnih situacijah vedno obstaja možnost, da nam simpatija ne vrača čustev. Vseeno mislim, da je boljše, da poskusiš, mogoče pa te čaka čudovita ljubezenska zgodba!
Če boš imela še kakšno vprašanje, nam kar piši, vsekakor pa bom vesela tudi sporočila, kako se situacija razvije! ????
Želim ti veliko poguma in sreče!
Cita Jenko, dipl. biopsihologinjaCitiraj
gi
girlishere
Živjo, najprej hvala za odgovor :)
Hja midva se bolj mal poznava, tko navidezno pa to. Dvomim da on ve moje ime. Sicer pa ja on je 2 leti starejsi od mene in ja hodi drugam v srednjo, kamor bom jaz šla. In ravno zarad tega ker se ne poznava, včasih že obupam in si mislim da iz tega ne bo nič. Lahko se mi pa mogoce nasmehne sreca kajti.... moj bratranec je zelo dober frend z njim in zadnjic mami itak ni mogla biti tiho in mu je povedala d je meni mau usec pa da ga loh kdaj prpelje ma obisk. Seveda mi je blo grozno nerodno. Potem pa je reku bratranec naslednic da bi on rad prisel. Noroo! Zdej me je bratranc povabu na nek party kjer bo biu ta fant in ja se ze veselim.
lp, ste najboljši strokovnjaki!
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Hvala, da si z nami delila to veselo novico. Sedaj fant, ki ti je všeč, sigurno že ve, kdo si, kar je super začetek!:)
Skupni znanec je odlična priložnost za navezovanje novih stikov, sploh pa s simpatijami. Tako se boste lahko vsi skupaj podružili in podrobneje boš lahko spoznala fanta, ki ti je všeč. Poleg tega pa boš poleg imela bratranca, ki ti bo priskočil na pomoč, če se boš počutila sramežljivo. Se boš udeležila zabave?
Želim ti zares veliko sreče!
Vedno smo ti na voljo za dodatna vprašanja ali dileme, vsekakor pa ostajamo radovedni, kako se situacija razvije!
Ostani pozitivna,
Cita Jenko, dipl. biopsihologinja
gi
girlishere
Pozdravljeni!
Spet se vam oglašam, da povem trenutno situacijo.
Torej zdaj sta bila tu starša tega fanta pri nas na obisku. Smo se normalno pogovarjali pa še drugi prijatelji so bili zraven. Skratka potem jaz njegovemu očetu ponudim predjed pa reče da jo bo vzel, ker sem glih jaz pa da od drugih ne bi. Rekel je mojemu atiju kako sem že velika in da sem zelo pridna. Čez nekaj sekund kasneje me je vprašal če imam fanta. To me je že 3x vprašal odkar ga videvam. Spet sem bila v močni zadregi, saj ne ve da sem v njegovega sina kot sem že omenila. Odvrnila sem da ne (postalo mi je zelo neprijetno, vroče in stiskalo me je v srcu) rekel je kako to da ne, pa sem spet skomignila z rameni.moja mami pa se oglasi ce ima še kakšnega sina frej on rece da ja pa da lahko takoj podpišemo zaroko. In smejali smo se. Potem se govorila z njegovo mami, še nikoli se nisva toliko pogovarjali in res je bilo super. Veliko sm ji povedala o šoli ker jo je zanimalo in ona je tudi sama govorila nekaj o svojih sinov. Vmes sem slišala da se je njegov oče zanimal za moj vpis ma srednjo. Potem me ni bilo 1h zraven. In ko sem prišla dol so se že med sabo pozdravljali in občutek sem imela kot da me ni. Nista me pozdravila samo sla sta mimo mene. . Bila sem celo noč zalostna, tako da sem se jokala. Kaj se je dogajalo tisto uro, ko me ni bilo? Kaj so govorili? So ugotovili da sem vanj? Da nisem primerna morda zanj? Da nimam šans? Da sem le zbegano dekle v puberteti in ji hormoni preveč divjajo? Ne vem, res nevem, razmišljam da je najbolje da ga pozabim. Toda ne morem. Ni mi samo vsec, nekaj je drugace kot je bilo pri ostalih simpatijah, nvem kaj ampak je. Žalostna sm in nevem kaj naj storim?
Hvala vam za vašo potrpežljivost in poslušnost.
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Razumem, da si razburjena in imaš slabe misli, zaradi obnašanja staršev od tvoje simpatije.
Kar sem sama začutila v prvem delu pisma je, da so njegovi starši do tebe prijateljski, da so ti izkazali zanimanje in da ste se imeli prijetne pogovore. Napisala si celo, da sta se z mamo veliko pogovarjali in da je delila zgodbe svojih sinov. Poleg tega ste se skupaj smejali hecu glede zaroke tebe in njunega sina. Sama sem mnenja, da so se tvoji starši, starši tvoje simpatije in prijatelji, tisto uro najverjetneje pogovarjali o svojih, odraslih tematikah, in ne o tebi in tvoji simpatiji. Saj so konec koncev prišli na obisk k tvojima staršema, kajne? Pomisli, kako se ti pogovarjaš s svojimi prijateljicami in kako so teme pogovora različne, ko se pogovarjaš z odraslimi. Razumem, da te je prizadelo, da se nista poslovila, ko sta odšla. Si pomislila, da sta bila morda še vedno zatopljena v temo pogovora s prijatelji ali pa te preprosto nista opazila?Glede na to, kar si napisala, sem zares dobila občutek, da si staršema všeč, saj sta se zanimala zate in te celo pohvalila. Zavedam se, da si želimo odobravanja drugih, sploh pa si želimo odobravanja staršev od simpatije, vsekakor pa na koncu njuno mnenje ne igra glavne vloge. Najpomembnejši je odnos med tabo in tvojo simpatijo. In če ti je fant resnično tako všeč kot praviš, potem ni razloga, da bi odnehala in ga pozabila Kaj misliš?
Upam, da sem te nekoliko pomirila. Je morda kaj novosti glede zabave? Je še vedno v načrtu, da greste? Sta se s simpatijo v umesnem času že kaj videla?
Želim ti veliko sreče! Oglasi se kaj.
Objem,
Cita Jenko, dipl. biopsihologinjaCitiraj
gi
girlishere
Pozdravljeni, hvala za hiter odgovor!
Ja prav imate, prišla sta k mojima staršema na obisk in mogla bi to razumeti. Bilo se je zelo dobro pogovarjat kot sem že rekla in sta odšla od nas kar precej pozno v noč. Imela sta še veliko dela za opraviti in ja verjetno ju je to na koncu mučilo. Na to niti pomislila nisem. Sem se pa veliko naučila iz tega in ja. Morala bi pomisliti na njuno delovno in naporno življenje, ne pa se sekirati in obremenjevati s tem a sta bila slabe volje zaradi mene, kar pa zdaj z za gotovostjo recem da ne.
Tega fanta sem videla samo 1x zdej ko se je pripeljal h nam, ko je bil moj bratranec tu in je prišel po neko orodje. Ampak je samo on stopil ven iz avta, 'crush' in ostali pa so čakali v avtu.
Ja seveda na zabavo grem ta vikend in ja, me zanima kako bo.
Lep preostanek večera vam želim,
girlishere
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Veseli me, da sedaj na dogodek gledaš bolj pozitivno!
Podobno tehniko lahko uporabiš tudi v drugih situacijah, ko nisi prepričana, kako se drugi počutijo ali zakaj se do tebe vedejo nenavadno (brez vidnega razloga). Konec koncev smo vsi pogosto zatopljeni v svoje misli in nismo vedno pozorni, kako se odzivamo na okolico. :)
Zares upam, da bo zabava po pričakovanjih. Držim pesti, da bo spoznavanje s simpatijo čim bolj uspešno.
Lepo bodi,
Cita Jenko, dipl. biopsihologinja
gi
girlishere
Zdravo,
pa saj nevem kje naj sploh začnem. Zelo sem razočarana nad sabo. Nisem šla na zabavo. Imela sem dovoljenje svojih staršev, še sami so me spodbujali naj grem, pa nisem šla. Zakaj?
Smiselnega razloga ne znam povedat. Nisem hotla it sama na party/veselico. Nobena prjatlca/sošolka ni šla z mano, saj sem zgubila svoji najboljši prijateljici, ki sta mi obrnili hrbet v začetku šolskega leta. Sploh nočem omenjat teh stvari, teh starih ran, ker sem takrat prevec trpela in nobenmu nisem tega zaupala, kar je blo se vecje breme v meni. Ampak nekak prebolevam še skoz to. Skratka ja moji sestricni nista meli časa, brt pa ni hotel it.
Fora je pa tut v tem da ta crush pijs alko pc normaln, sam se kr dost za njegova leta. Js ne pijem. Redko kdaj. In u njegovi družbi bi pol sigurn izpadla cudna pa se najmlajša bi bla tam. Ne prenesem d se ljudje norčujejo iz mene, kar pa skoz dozivljam, zto poskusam use sam preslišat, ampk me še useen to zlo boli. Tega sn se bala in zto niisn šla. Prevec sm zalublena in se prevec bojim d ga bom zgubila in verjeten ga tud bom, ampak samo zarad sebe. Tko se pocutm neumno, prazno in osamljeno. Sej navzven zgledam uredu, normalna punca, navznoter sm pa sam zalostna. Pac res nevem kj naj naredim.
Hvala
bo
bobr
Aaawwwwww kako luštna zgodba. Sem fant in obožujem take zgodbei. Vso srečo z njim.
gi
girlishere
Ja lustna je pa hkrat tud nerealna. Nazalost.
Hvala ti, veliko sreče bi potrebovala, da bi uspelo! Še vseeno 1% v meni ima še upanje, da uspe.
Lepo se imej :)
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Razumem, da si razočarana, še posebej, ker si se zares veselila iti in imela pričakovanja, da bosta s simpatijo preživela skupaj nekaj časa in se boljše spoznala. Te zanima, kaj sem jaz razbrala iz tvojega sporočila? Postavila si se zase, vedela si, da se sama ne boš udobno počutila in da ti bo neprijetno, če ti bodo ponujali alkoholno pijačo. Iskreno mislim, da si lahko ponosna nase, da si upoštevala svoje meje.
Mislim, da si imela kar malo smole, da noben od tvojih prijateljev ni želel ali ni imel časa, da bi se ti pridružil na veselici. Vsekakor pa se sezona veselic šele začenja, tako da jih bo še veliko na voljo. Si mogoče vprašala bratranca, če namerava s tvojo simpatijo na še kakšno zabavo? Mogoče boš kmalu imela novo priložnost, da ga boš lahko ponovno videla!:)
Predstavljam si, da se lahko znajdeš v neprijetni situaciji, ko drugi v družbi pijejo, sama pa ne. Najprej ti želim povedati, da je to popolnoma normalno. Zamišljam si, da je med mladimi prepričanje, da je pitje pri teh letih »kul«, kar pa ne pomeni nujno, da je normalno ali zdravo. Pomembno se mi zdi (kot počneš že zdaj), da ohranjaš svoje vrednote in da se ne prilagodiš vplivu okolice, z namenom ugajanja. Zanima pa me, ali misliš, da bi te fantje silili v pitje alkohola, ali bi ti le iz vljudnosti ponudili in se ne bi preveč posvečali tvojemu nikalnemu odgovoru? Ali si že bila v situaciji, ko so mislili, da si zato »čudna«? Sprašujem se, če bi te prijazno in spoštljivo sprejeli v svojo družbo, četudi ne bi pila alkohola? Velikokrat si namreč sami nase dajemo oznake/nalepke in si negativno interpretiramo vedenja drugih, ki pa niso nujno utemeljena.
Razumem, da doživljaš strah, da boš izgubila svojo simpatijo. Prosim, ne dajaj krivdo nase. Pred sabo imaš še veliko priložnosti za spoznavanje!:) Vseeno pa te vprašam, ali ni pomembnejše, da ostaneš zvesta sebi in se ne prilagajaš, da bi ustrezala njemu? Mogoče pa tudi on tebi ne bo več všeč, ko ga boš boljše spoznala?
Ali imaš kakšno osebo, ki ji lahko zaupaš in se obrneš k njej, ko se počutiš osamljeno? Vedi, da se vedno lahko obrneš na nas!
Tukaj sem, če boš želela še kaj podeliti glede (bivših) prijateljic. Včasih nam pri prebolevanju težkih situacij pomaga, da besede spravimo na papir. :)
Pošiljam ti objem,
Cita Jenko, dipl. biopsihologinja
gi
girlishere
Pozdravljeni, se opravicujem ker vam nisem tako dolgo odgovorila, saj sem imela vmes ogromno dela.
Skratka na vaša vprašanja bi odgovorila kdaj drugič, saj bi rada najprej opisala kaj se je zadnjic zgodilo.
Bila sem na veselici, kjer je bil moj crush z mojim bratrancem pri sanku. Jaz reva seveda nisem upala iti tja. Ko sem sla tja mimo se je ravno on znašel pred mano jaz pa sem sla za njim, enkrat se je obrnil okrog in me najverjetneje videl potem pa šel naprej po svoje. Sploh se mi zdi da ni bilo več nobene iskrice v meni ko sem ga videla. Nič. Ni mi jasno kako lahko naenkrat izginejo custva. Imam prijatelja s katerim se v resnici nisva se videla u zivo a se poznava in velikokrat govoriva po telefonu. No zdaj na veselici sem tam sedela in mimo je sel on s svojima prijateljema me pogledal, posmejal in pomeziknil. Vedel je da sem to jaz in iz obraza se je razbralo da he vesel saj je ze ko je sel mimk se vedno gledal. Sestrični in druge prjatlce so bile cisto navdušene nad mano in ja nevem obcutek mam kot da se igram z dvema ognjema.
Uredništvo
Martina Bošnjaković
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
tokrat ti odgovarjam druga svetovalka, Martina, ker je Cita trenutno odsotna. Vesela sem, da si se obrnila na nas.
Razumem, da te preseneča, da po relativno dolgem času kar naenkrat ne čutiš več “iskrice” do tvojega crusha. Vendar je to povsem normalno. Še posebej, če s crushem nista preživela skupaj veliko časa in nista imela priložnosti, da bi se bolje spoznala. Si morda na veselici opazila kaj na njem, kar ti ni bilo všeč? Ali pa so se zaradi pomanjkanja razvoja v vajinem odnosu tvoja čustva preprosto ohladila? Kako se zdaj, ko je minilo že nekaj časa od veselice, počutiš glede tega fanta?
Zanima me tudi več o fantu, s katerim se pogovarjata po telefonu. Kar si zapisala mi zveni, kot da oba čutita neko začetno privlačnost drug do drugega. Kakšen je? O čem se običajno pogovarjata (če ni preveč osebno vprašanje)? Ti je všeč?
Pomembno je, da slediš svojim občutkom. V kolikor čutiš, da se tvoja čustva do (morda nekdanjega) crusha ohlajajo, ni nič narobe, če raziskuješ, kaj čutiš do drugega fanta. Predlagam, da oba fanta bolje spoznaš, če je mogoče, tudi v živo, saj je to najboljši način, da ugotoviš, kako se počutiš v njuni družbi. Vzemi si čas, da premisliš, kaj si zares želiš. Pomembno je, kako se ti počutiš in kaj si želiš v odnosu, ne glede na to, ali bo tvoj odnos s fantoma ostal na prijateljski ravni, ali se bo razvil v ljubezensko razmerje.
Upam, da ti bo moj odgovor koristil, hkrati pa me zelo zanima tvoje mnenje.
Lepo se imej,
Martina Bošnjaković, dipl. psih. (un)
gi
girlishere
zdravo!
ja tega mojga crusha sem vidla vceraj. Vceraj me je pozdravil in se nasmehnil. Počutim se resnicno v dilemi. Enkrat me se pogleda ne, drugic pa kar gorijo njegove oci uprte vame. Ne razumem fantov, res ne. Res nevem kaj je bilo zadnjic, moja čustva so se ocitno popolnoma ohladila. Ampak uceraj je spet uzgal iskrico v meni in imam se vedno upanje.
Glede prijatelja: ponavadi se veliko pogovarjava o soli, delu, kaj nekdo pocne, gre.. Zdi se mi tak preprost fant. Vidim ga kot zelo dobrega prijatelja in zelim si da bi v prihodnosti lahko kdaj govorila u zivo, ne samo po sporočilih, sicer pa si živiva blizu. Seveda bi najprej rada bolj spoznala crusha, ce je res tak kakrsnega si jaz predstavljam in vidim. Vem pa da ne bom obupala dokler tega ne izvem.
Uredništvo
Martina Bošnjaković
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
tvoji občutki do crusha so povsem razumljivi. Res zveni, kot da ti pošilja mešane signale. Mogoče pa je to znak, da si tudi ti njemu všeč in ni siguren, kako bi se odzval, ko te vidi. Kot si tudi sama zapisala, je res pomembno, da si vzameš čas in ga bolje spoznaš, da ugotoviš, ali je res takšen, kot si predstavljaš. Kar se tiče tvojega prijatelja, je lepo slišat, da imata dober odnos in da se veliko pogovarjata.
Držim pesti, da ti uspe izvedeti več o crushu in sčasoma ugotoviti, kaj ti resnično pomeni. Lepo bodi!
Martina Bošnjaković, dipl. psih. (un)