Prejšnji vikend sta starša odšla na vikend in sem ostala sama doma. Spet sem začela s prenajedanjem in bruhanjem, samo še o tem razmišljam. Bruham in spet jem in bruham in spet jem, to delam ko pridem iz šole dokler ne grem spat. Traja več ur. Ne zmorem več a me je tako strah da se bom zredila da imam kar panični napad.Grozno je. Pa še spet grem kaseneje spat. Grozno me je sram, ker sem pojedla skoraj vse kar imamo doma in celo stanovanje smrdi. Pa še vse je razmetano zaradi mene. Strah me je da bo kdo izvedel da bruham, ker je to ogabno. Strah me je kaj bojo reki ko se vrnejo domov in bojo videli da sem vse pojedla in strah me je da bodo sošolci videli da sem pujs ki ogromno je in bruha. Ravno zdaj sem bruhala in to pišem v stanju napada anksioznosti. Takoj po bruhanju imam take misli. Grozna krivda, in sram. Potem ko to mine pa se vrnem k hrani. Nevem zakaj to delam in nevem kako naj neham, pa bi res rada. Bulimijo imam že nekaj let a sem ko sem dopolnila 17 želela spremembo. Zdaj hodim tudi, k psihijatrinji a se cikel spet ponavlja in nevem kaj naj naredim. Nočem se spet zrediti. Tako sem jezna, nevem na koga, nase? Nevem. Zdravnica mi je predlagala neke oblike antidepresivov a tudi o te nisem prepričana. Grozno se počutim. Prosim za kakršenkoli nasvet in se opravičujem za izpad. V tem trenutku sem jezna in mi gre na jok in se tresem in to se zgodi skoraj vsakč po bruhanju a še vedno vsak dan to ponovim, nimam nobene kontrole. Nevem kaj je narobe  z mano. Nevem če bom lahko sploh kdaj normalno živela.
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Ne rabiš se opravičevati za, kot si zapisala"izpad", nasprotno, pohvalno se mi zdi, da iščeš pomoč oziroma pot k drugačnemu vedenju in vse pohvale, da si o tem spregovorila.
Iz prebranega lahko zaznam, da je situacija trenutno zaskrbljujoča, da škodiš sama sebi, da se situacija dnevno ponavlja in močno obremenjuje ne samo tvoje misli ampak tudi splošno zdravstveno stanje. Želela bi te spodbuditi, opogumiti, da si najdeš pomoč. Vsak človek se kdaj znajde v težki življenjski situaciji in pomembno je, da si takrat dopusti, da se mu pomaga. Povej o vsem tem kar si zapisala tu svoji psihiatrinji, ona bo znala preceniti ali bi ti za kratek čas lahko pomagala kakšna zdravila. Zanimalo bi me: ali hodiš tudi h kliničnemu psihologu? To bi se mi zdela dobra oblika pomoči. Če se situacija ne bo izboljšala - če svojih stisk ne moreš obvladovati drugače kot preko hrane, ali bi ti bila sprejemljiva kakšna hospitalizacija? V Ljubljani imajo na Centru za mentalno zdravje Enoto za motnje hranjenja. To bi se mi zdela ena od mogočih oblik pomoči. Kako se ti sliši to?
Lepo prosim javi se še ter sporoči kako ti gre in na kakšen način ti še lahko kakorkoli pomagamo/olajšamo stisko.
Lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije
• iz
izgubljena
Pozdravljeni,
najlepša hvala za vaš odgovor. Minilo je že kar nekaj časa in se opravičujem, da nisem odgovorila. Trenutno sem boljše kot sem bila a je še vedno težko ne misliti o hrani in se stresirati kadar pojem preveč. Po tistem izbruhu se je še kar nekajkrat ponovilo da sem preveč pojedla in potem bruhala. V tem tednu se mi je to zgodilo samo v petek. Zdaj je vikend in sem spet doma, sicer sta starša doma a mi je zelo težko držati kontrolo da ne pojem vsega. Bliža se poletje in v telesu mi ni udobno prav tako pa me je strah za ocene če mi bo uspelo. Sicer z ocenami ni tako kritično samo nimam dovolj motivacije da bi počela karkoli. No, pišem z namenom, ker bi vas rada vprašala čem imate kakšen predlog o kliničnem psihologu, kam bi lahko poklicala. Trenuntno nimam ravno najboljše situacije z denarjem tako da me skrbi kako bi bilo če bi šla na samoplačniško a sem pripravljen a to narediti zaradi svojega zdravja. Živim v Ljubljani, imate mogoče kak predlog? HVala in lep pozdrav.
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Me zelo veseli, da si bolje. Sploh ne dvomim, da boš ocene dobro zaključila. Pa tudi vse pohvale, da znaš bolje kot pred časom nadzirati svoja vedenja (tu mislim predvsem na bruhanje).
Poskusi poiskati informacije o tem na internetu, na spletni strani tvojega zdravstvenega doma. Mogoče imate v vašem zdravstvenem domu kakšno psihološko ambulanto? Veliko zdravstvenih domov je na novo ustanavljalo Centre za duševno zdravje (CDZO). Najhitrejša pot, da povprašaš o možnostih blizu tvojega doma osebno zdravnico/zdravnika. Ona/on ti bo tudi izdal napotnico za kliničnega psihologa; torej ni ti treba hoditi samoplačniško.
Lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije