Zdravo.Zelo sem zaskrbljena in ne vem kaj naj.Že nekaj časa se spopadam z bulimijo.Problem je v tem da sem sigurna da ne želim nehati z bruhanjem,saj ne želim iti k svojem starem telesu.Vendar me zelo skrbi ker mi je bulimija postala najpomembnejša stvar v življenju.že prej sem se spopadala z depresijo in suicidnimi mislimi nato sem se začela zdraviti in mi je bilo bolje a tole zdaj poslabšuje situacijo.najbolj me skrbi ker vem da bi lahko zaradi bulimije umrla a res ne želim nehati.strah me je.ravno mi je začelo iti na bolje a moram zdaj razmišljati o možnosti da bi me tole lahko ubilo.
Zanima me kaj ne najbolje narediti(brez da mi morala z bruhanjem prenehati) in ali je možnost da lahko z tem živim?
Strah me je in obupana sem zato res upam da mi boste odgovorili.
Hvala
• Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Hvala, da si se obrnila na nas in nam zaupala svojo stisko.
Žal je tako, da bulimija oz. bruhanje izčrpata naš organizem na telesnem in duševnem nivoju, zato brez prenehanja bruhanja oz. brez uvajanja bolj zdravih strategij za ohranjanje oblike telesa ne moreš kvalitetno živeti. Tudi če bi se sama odločila, da s tem ne želiš prenehati, bi vedno znova prišla na isto 'dno', saj telo in psiha ne moreta optimalno funkcionirati, dokler stari, nezdravi vzorci vodijo njuno delovanje.
Kot si že sama ugotovila, zaradi tega bi lahko tudi umrla, kar je en znak več, da je tvoj organizem nekompatibilen s tvojim načinom ravnanja oz. spopadanja s tvojo stisko, ki je skrita pod spoprijemanjem s težo. Danes namreč vemo, da ne gre samo za določeno težo, ki jo posamezniki želijo doseči, ampak za veliko globlje težave, kot so npr. občutek manjvrednosti, nizka samopodoba, težave na področju odnosov, predvsem družinskih in drugih pomembnih odnosov, težave s sprejemanjem sebe, takšne kot si, in podobno. Posameznik, ki se čuti ljubljen, sprejet tak, kot je, ki je samozavesten in ki se v svoji koži dobro počuti, ne bo izbral bruhanja za način spoprijemanja s težo, ampak bo preko zdrave prehrane in gibanja, zdravih vzorcev spoprijemanja s svojim telesom našel način, kako doseči želen cilj. Kar ti opisuješ, je pa veliko globlje in tudi skrb vzbujajoče, saj je ogroženo tvoje zdravje in življenje.
Zanima me, ali mi lahko kaj več napišeš o tem, kako dolgo traja bulimija in ali si bila kdaj pri kakšnem strokovnjaku. Bi bila pripravljena sprejeti psihološke vire pomoči? Če ja, te prosim, da se nam še javiš in več napišeš o tem, kako dolgo se že soočaš s tem, in ali si želiš, da ti svetujemo kaj več v zvezi s psihološko pomočjo.
Upam, da se kmalu spet bereva, do takrat pa ti želim vse dobro.
Srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije
• Ne
Nekdo
zdravo.bulimijo imam približno eno leto in nisem nikoli bila pri strokovnjaku.hvala za odgovor.na žalost nisem pripravljena nehati in si pomoci ne zelim.hvala vseeno:)
• Uredništvo
Marjetka Gojkošek
Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
To je seveda tvoja odločitev in če čutiš, da še nisi pripravljena tega opustiti, je zaenkrat tudi ok.
Če se kdaj v prihodnje znajdeš v stiski, kjer se boš želela s tem spoprijeti, pa se lahko vedno obrneš na nas.
Vse dobro ti želim, pa srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije