Pozdravljeni,
Ali je normalno, da si brez punce pri 20+ letih? Ali se te ženske začnejo izogibati, če si neizkušen? Nikoli nisem pristopil do ženske ali one do mene. Ne vem, kje sploh spoznat punco odkar sem dropout-al iz fakultete, poskusil sem ze dating appse in sem razočaran. Nimam socialnih veščin in sem introvert od rojstva. Počasi izgubljam upanje in si raje želim živeti z mačko do konca lajfa. Vsaj osamljen ne bom.
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Glede starosti v povezavi s tem ali nekdo ima/je že imel punco nima ravno smisla razmišljati :) Ljudje smo si zelo različni in s temi stvarmi nekateri začnejo zelo (pre)hitro nekateri pač kasneje. S tem ni nič narobe - sam osebno poznam več oseb, ki so zdaj že kar nekaj čez 20 in še vedno čakajo na pravi trenutek - pač še ne čutijo tega, da bi morali biti v zvezi ali doživeti prvi spolni odnos, kar je čisto OK.
Razmisli pri sebi: si želiš punco, ker pogrešaš bližino, ali se čutiš pod pritiskom, da pač moraš nekoga najti, ker si toliko star? Če gre za prvo, potem je najboljši način, da greš "ven" - hoja v hribe, športne aktivnosti, fitnes, hobiji... nekaj, kjer boš obdan z drugimi osebami. Tam se razvijejo znanstva, prijateljstva in kasneje še kaj več. Tinder in druge aplikacije sicer lahko delujejo, ampak se mi zdi da čedalje težje - tam je tudi veliko takih, ki ne iščejo zveze, ampak le zabavo za eno noč. Pride pa tudi do iluzije neskončne izbire (vedno se zdi, da mogoče pa bo z naslednjim swipe-om prišel kdo boljši), kar je seveda daleč od resnice.
Če bi se rad o teh zadevah pogovoril preko chata, je tudi ta na voljo 2x na teden tukajle. Moj termin bo na voljo 28.7. ob 20:00, se pa seveda lahko priključiš ob kateremkoli drugem terminu oz. svetovalcu (naslednji bo že v sredo, poglej si urnik na povezavi).
Lepo bodi in se ne sekiraj preveč, verjamem, da se vo slej kot prej zgodilo :)
Patrik Senica, mag. psihologije
De
Dead
Pozdravljeni!
V najstništvu nisem imel nobene. Punco si želim, ker jo ostali prijatelji/ce že imajo nažalost, s komerkoli se pogovarjam samo izogibam se vprašanjem o ljubezni, bojim se da bom bully-jan glede tega v prihodnosti, npr. na obletnici mature in se bom obesil zaradi tega. Že so me zajebaval v času srednje šole + ker me starši začenjajo pritiskati glede tega, bojijo se da bom jaz umrl osamljen in da bodo ostali brez vnukov, kot da posvojitev ni rešitev. Od dating aplikacij nisem poskusil Tinder, ker je cancer, ampak preostale, ki so na voljo in je stanje enako, ne dobim niti 1 match. Živim v kraju, kjer so sami starostniki in otroci od tujcev, ni oseb moje starosti, probal sem že fitnes ampak ženske tam ne zanima nobeden, če že, jih zanimajo izklesani tipi ne jaz, preživeli iz Auschwitza. Mam samo 2 hriba v mestu, če hočem iti drugam višje nimam kondicije.
P.S. Ali se lahko o tej zadevi pogovorim z drugim svetovalcem? Saj samo klikneš na gumb join a ne? Nočem čakat do 28.7. Hvala.
Lep pozdrav,
Uredništvo
Patrik Senica
Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Razumem te, res. Vem, da ni lahko najti nekoga - zdi se, da je v današnjih časih še težje kot je bilo. Osebno menim, da je to zaradi našega spremenjenega stila življenja, ko se je vse premaknilo na splet - druženja in komunikacija. Ampak vseeno se da, verjemi mi :).
Skrbi te, da se bodo norčevali zaradi tega iz tebe - v srednji šoli si že bil deležen tega, če sem prav razumel. Srednja šola je vseeno drugačno okolje kot pa je potem delovno mesto, faks, ko ljudje odrastejo. Ljudje in vrstniki so starejši, bolj zreli. Na obletnici mature tudi ne boš nikomur dolžan razlagati o svojem ljubezenskem življenju: "Ta moment sem samski" - pika. S tem lahko zaključiš debato.
Kaj pa prijatelji, s katerimi lahko greš ven - na kako zabavo, veselico, v bližnje mesto, kjer se kaj dogaja? imaš koga? Zvečer v kak bar, kavarno? Kakorkoli že zveni, včasih je treba probat in si neuspeha ne jemati k srcu. Ampak "gola ne boš zadel če niti streljaš ne" :) S tem mislim probati koga ogovoriti v živo. Vem, da se trudiš in razmišljaš o tem in tudi to je dobro: z vidika da imaš cilj in željo, namero. Prišel si že do spoznanja da so aplikacije kot so Tinder slabe (strinjam se s tabo), torej ti ostane še pristopanje v živo. Ampak za to je potreben nek socialni kontekst, v katerem je to bolj primerno (na ulici bo izpadlo nenavadno, na zabavi, dogodku pa ne).
Drugače pa: tudi nam introvertom lahko uspejo take stvari ;)
In seveda, priključi se k drugemu svetovalcu - jutri bo na voljo moj sodelavec Domen ob 20:00 - greš na stran "Pogovori se" in ob cca 20:00 se bo spodaj desno pojavil chat oblaček - klikni in začni pisati.
Lepo je, da si se ponovno oglasil in če boš še kaj potreboval, kar piši!
Patrik Senica, mag. psihologije