Pozdravljeni
Nevem kaj naj naredim, pač problem je v tem da se je sošolka spravila na mene. Cukala me je za lase in sem se obrnila in ji rekla naj neha ker mi gre to na živce. No potem pa je naslednjo uro rekla svojim prijateljicam da sem ji rekla da jo bom razbila kar pa sploh ni res ker sem zelo nežna in prijazna ter spoštljiva punca. No potem pa je ta sošolka vsem sosošolcem rekla laž. Od takrat naprej nimam več prijateljev ki se jim lahko zaupam. Na treningih mam prijatelje ampak jim ne zaupam. Pač vse se nabira v meni in počutim se osamljeno.
Kaj naj naredim?
lp Julia
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Žal mi je, da to doživljaš. Rada bi te pa opogumila, da to zaupaš razredničarki ali svetovalni delavki oziroma kašni učiteljici, ki jih zaupaš. Takšna dejanja sošolke namreč nujno morajo biti ustavljene, saj s tem ne dela škode le tebi, ampak tudi sebi, saj s tem utrjuje neprimerna vedenja, ki ji lahko škodijo. V prvi vrsti pa je pomembno, da se zaščiti tebe, ki nisi nič sploh naredila narobe. Pomembno je, da to rešujejo odrasli.
Če je grozno v tem razredu, pa bi morda lahko prosila, da te premestijo v paralelko? Verjamem, da mora biti grozno, če v razredu nimaš prijateljev.
Ko si omenila, da imaš sicer na treningu prijatelje, ki jim pa ne zaupaš … Kaj pa je razlog, da jim ne zaupaš? So kdaj dejansko že izdali tvoje zaupanje, ali si morda doživela razočaranje pri komu drugemu in te je zdaj strah zaupati na splošno vsem?
Sicer pa imaš med počitnicami odlično priložnost, da na kakšnih poletnih dejavnostih spoznaš nove prijatelje. Malo razišči, kaj ponujajo razna društva in zavodi v tvojem kraju. Sigurno nisi edina, ki bi rada družbo.
Želim družabno poletje!
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike