Spoštovani,
zanima me stvar o fantu s katerim se srečujem skoraj vsak četrtek. Zanima me zakaj vedno gleda dol. Včasih sva bila sodelavca, potem sva tudi petkrat šla ven in vedel je da sem bila vanj, tudi sam je rekel da je nekaj možnosti da se razvije kaj več ampak je kasneje povedal da "Če zgubi najboljšo prijateljico, zgubi vse" kar se mi zdi malo kot da je bil vanjo in se na koncu niti ni hotel dobivati. Mogoče je bil čas, ko je vse blo na kupu, ker se je njegova prijateljica selila, mogoče pa je tu vpletenih več čustev. Zanima me zakaj gleda dol, ker verjamem da me opazi. Ali ga naj pozdravim nazaj? Pred nekaj časa me je tudi unfollowal na tiktoku, kasneje sem ga dodala na Instagramu in on me je dodal nazaj. Res več ne vem ker se dela, kot da me ne pozna.
Lepo Vas pozdravljam in že vnaprej se Vam zahvaljujem za odgovor,
Johannes001
• Uredništvo
Benjamin Bušelič

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
za začetek bi se ti rad zahvalil za vprašanje, v katerem se sprašuješ, kako si razložiti fantovo vedenje in kako se obnašati v odnosu z njim oziroma ko se srečata.
Iz napisanega sem razbral, da si do fanta (vsaj v preteklosti) čutila občutke zaljubljenosti, odnos pa se je nepričakovano končal. V svojem zapisu se sprašuješ, zakaj fant vedno gleda dol. Sedaj si v situaciji, v kateri je razumljivo, da si zmedena in se ti porajajo pomisleki, kako nadaljevati vajin odnos.
Glede razloga za njegov pogled v tla ti ne morem podati točnega odgovora, lahko samo sklepam in razmišljam o možnostih. Lahko je fantu nerodno, morda pa še sam ne ve povsem, kaj bi želel iz odnosov, in je zbegan, v trenutku srečanja pa se ne znajde najbolje in tako ostane pogled usmerjen v tla. Lahko gre čez kakšno drugo stisko, interpretacij je tu mnogo. Pravi odgovor na to ti lahko poda le on sam. Ob tem bi te spodbudil, da fanta povabiš h pogovoru, pogovor naj bo v sproščenem okolju, kjer imata dovolj časa za razjasnjevanje situacije. Tekom tega pogovora fantu lahko predstaviš svoje občutke, strahove in pomisleke, ki si jih navedla tudi v svojem vprašanju, zakaj gleda v tla, morda ga povprašaš kako se je končala zgodba z njegovo prijateljico, ki mu očitno veliko pomeni in, kot si že sama omenila, je lahko bilo to zanj zelo naporno obdobje, ob katerem morda potrebuje podporo. Nato pa prisluhneš tudi njegovi zgodbi, kolikor jo bo pripravljen podeliti. Mogoče vama ne bo uspelo vse zgodbe razjasniti tekom le enega pogovora.
Odnose gradimo skozi čas, vmes pa lahko okoliščine ali pa kakšni dogodki razvijanje odnosa malo zameglijo. Skupaj lahko to meglo počasi razpihata, vsak po svojih močeh – ti s tem, da odpreš pogovor, on pa s tem, da v pogovoru iskreno podeli kaj doživlja. Ko se megla razpiha, se lahko zgodi tudi, da bosta sliko odnosa, ki je pred vama, videla različno, iz drugačnih zornih kotov in do nje imela različna pričakovanja. V tem primeru je pomembno, da se zavedata, da sta to dva pogleda na isto sliko in oba pogleda sta sestavljena iz resnice vsakega od vaju. Tu bi rad poudaril, da slika, o kateri bosta govorila, predstavlja doživljanje vsakega od vaju in ne tebe kot osebo. To pomeni, da četudi bo morda fant povedal, da odnos ne vidi tako kot ti, tu ne gre za zavračanje tebe, temveč za to, da vidi vajin odnos drugače kot ti sama.
Če na odnose gledamo kot na zgodbo, je hitro razumljivo, da si vsaka zgodba zasluži in potrebuje epilog, zaključek. Vajina zgodba je v tem primeru ostala sredi stavka, brez pike, zato se je tam zate pojavilo mnogo vprašajev. Upam, da bosta s fantom uspela stavek nadaljevati in odgovoriti na postavljene vprašaje ter tako odprla potencial za nadaljevanje zgodbe ali pisanje novih zgodb.
Želim ti vse dobro in veliko radosti v odnosih,
Benjamin Bušelič, Bachelor of Science (republika Avstrija)
• Al
Alassandra8879
Spoštovani,
hvala za odgovor in, da ste si zanj tudi vzeli toliko časa. Po dolgem premisleku sem se odločila, da mu bom kupila darilo za rojstni dan, saj se mi zdi, da vedno pride prav majhna pozornost kljub temu, da se ne pogovarjava že pol leta. V rojstnodnevni voščilnici mu mislim tudi napisati, da do njega ne gojim nobenih zamer ali česarkoli, se mi pa zdi prav, da naredim kaj takšnega, ker sva se na konec koncev še vedno imela zelo lepo, ko sva bila skupaj. V voščilnici mu mislim tudi napisati zakaj se je zgodilo to kar se je - zakaj sva se nehala pogovarjati, seveda pa bom večina voščilnice namenila željam za njegov rojstni dan. Iz Vaše strani me samo zanima, če se Vam to zdi dobra ideja glede na okoliščine. Darilo mu mislim izročiti, ko se bova srečala med potjo na avtobusno postajo, seveda pa moram biti točna, da se ne bova zgrešila.
Johannes001
• Uredništvo
Benjamin Bušelič
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Veseli me, da te je moj odgovor našel in da nadaljuješ svoje razmišljanje o tematiki.
V svojem prvem odgovoru sem se že malo dotaknil pomena zaključevanja zgodb in razpihovanja megle, ki lahko obvisi nad odnosom. Bližajoči se rojstni dan je vsekakor lahko priložnost za ponovno navezavo stika, iztočnico za pogovor in odpiranje tem, ki so tekom vajinega druženja ostale nedokončane. Vidim, da si o odločitvi glede sporočila in o vsebini sporočila že veliko razmišljala ter ugotovila, kaj  si  želiš fantu povedati, kaj so stvari, ki mu jih želiš sporočiti. Ob tem bi te spodbudil, da malo razmisliš še o fantovem potencialnem odzivu. Je njegov odgovor nekaj, kar si želiš prejeti? Bi ga morda v že svojem sporočilu povabila k temu, da ti vrne kakšen odgovor? Bi želela, da je odgovor v živo ali da tudi sam napiše sporočilo?
S temi vprašanji si lahko malo bolje orišeš svoja pričakovanja in cilje, ki jih imaš s predajo sporočila, obenem pa lahko tudi že v samem sporočilu fanta povabiš k nadaljnjemu pogovoru, v kolikor je to seveda tudi tvoja želja.
Kot si opisala svojo idejo, bi rekel, da je iskrena, nevsiljiva, simpatična, prijetna in spoštljiva. Iz tvojega zapisa sklepam, da se tudi sama dobro počutiš z njo. Na kratko bi podelil le še eno misel, ki se mi je porodila ob tvojem vprašanju: bi bilo bolje, da sporočilo o  svojih občutkih in vajinem odnosu združiš z voščilnico ali ga raje napišeš v ločenem pismu, ki ga priložiš darilu in voščilnici? V voščilnici namreč posvetimo besede voščilu in željam ob osebnem prazniku – tukaj seveda lahko vneseš svojo osebno noto in mu zaželiš tistih stvari, za katere sama čutiš, da jih ta prijatelj trenutno močneje potrebuje (npr. pogum, veselje, iskrenih in notranje izpolnjujočih prijateljstev …). V priloženem pismu pa bi imela več prostora, da bi sporočilo lahko napisala bolj jasno in usmerjeno k temu, kar želiš povedati izven njegovega osebnega praznika. Kako se ti zdi ta opcija? Morda bo razmišljanju o teh možnostih pomagalo vprašanje: v kakšni obliki bi si ti želela dobit tako darilo – z voščilnico ali voščilnico in pismom?
Upam, da ti bodo vprašanja in moje razmišljanje pomagali najti način, s katerim boš sama najbolj mirna in iskreno zadovoljna ali v katerem boš lahko z lahnim srcem in nasmehom napisala tropičje - tisto, ki bo odprlo prostor za nadaljnji pogovor s fantom ali pa ti ponudilo občutek zaključka in odgovorilo na vprašanja, ki jih morda imaš.
Vse dobro in veliko sreče!
Benjamin Bušelič, Bachelor of Science (republika Avstrija)