Pozdravljeni,
Zadnje čase od kar sem imela začetek pomladi hujši panični napad sem čisto brez energije zadnje nrkaj dni pa se mi roke zacenjajo tresti in srce mi bije nenormalno naj povem da sen trenutno na šolski praksi pri delodajalcu.
Mami sem povedala za te težave tudi pri osebni zdravnici sem bila in sem dobila napotnco za psihologa ki ga imam šele drugo leto v marcu.
Uredništvo
Jožica Barborič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
razumem tvojo stisko. Verjamem, da si prestrašena zaradi tega, kar doživljaš in še čakati tako dolgo, da se z nekom pogovoriš o tem, ni enostavno. Vsekakor pa lahko, v tem obdobju čakanja, sama storiš marsikaj. Predvsem bi ti priporočala, da se o tem, kar doživljaš, o čem razmišljaš, še naprej odkrito pogovarjaš s svojo mamo.
Menim, da bi bilo v pomoč tudi, da si čimbolj aktivna. Ali se ukvarjaš s kakšnim športom? Če se ne, bi morda poizkusila. Zelo bi ti lahko pomagalo tudi to, da se naučiš katero izmed tehnik sproščanja. Če malo pobrskaš po spletu, gotovo najdeš sprostitveno tehniko, ki ti bo ustrezala. Morda mišično sproščanje, dihalne vaje ali vizualizacijo pomirjujočega kraja. Redna vadba izbrane tehnike ali tehnik sproščanja ima številne pozitivne učinke za telesno in duševno zdravje. Sproščanje zmanjšuje stresne simptome in pomaga telesu, da se vrne v ravnovesje, izboljša se spanje in zmanjša utrujenost, izboljša se koncentracija in spomin, vpliva na povečanje samozaupanja. Kot prvo pomoč v situaciji, ki te spravlja v stisko, lahko vedno pomaga osredotočenost na dihanje. Pomembna pa je redna vadba tehnike, ki jo izbereš zase.
Želim ti vse dobro in pazi nase.
Jožica Barborič, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije in realitetna psihoterapevtka