Živijo,
Pred približno enim tednom me je pustil fant, s katerim sem bila v vezi približno eno leto zdej pa ne vem kako naj ga pozabim, ker vsakič ko mu skoraj uspe ga nekdo nenamerno omeni in sem spet na istem. Prosim za kakšen nasvet kaj naj delam ali podobnega.
Že vnaprej hvala za odgovor
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
če prav razumem, sta nedavno prekinila zvezo s fantom, sedaj pa bi rada pozabila nanj in na vajino zvezo.
Rada bi te opomnila, da je povsem razumljivo, da te po razvezi preplavljajo neprijetna čustva in da ti je težko pozabiti na osebo, s katero si bila skoraj leto dni v razmerju. Še posebej ko je minil šele en teden, odkar sta prekinila vajino zvezo. Svetujem ti, da se ne osredotočaš na to, kako bi pozabila bivšega fanta. Raje si vzemi čas, da preboliš vajino zvezo in si ob tem dopusti čutiti čustva, ki se ti porajajo, četudi so lahko nekoliko neprijetna. Nič ni narobe s tem, da se pogosto spomniš na bivšega fanta in vajino zvezo, nenazadnje sta skupaj preživela relativno dolgo časa. Predlagam ti, da se v trenutkih, ko ti je težko, obrneš na nekoga od tvojih prijateljev ali družinskih članov. Pogovor z njimi ti lahko olajša breme, obenem pa ti morda lahko ponudi drugačen pogled na situacijo. Poleg tega poskusi najti nove hobije ali dejavnosti, ki te veselijo. To ti bo pomagalo, da se osredotočiš na pozitivne stvari v življenju, hkrati pa ti ponudi priložnost, da spoznaš nove ljudi.
Upam, da ti bo moj odgovor v pomoč, v kolikor pa boš imela še kakšno vprašanje, nam kar napiši.
Želim ti veliko sreče in te toplo pozdravljam,
Martina Bošnjaković, dipl. psihologinja (UNI)