Torej imam ful dobro frendico, ki ima starejšega brata. Sicer ge ne poznam, ampak sem ga že videla. Rada bi začela kak pogovor z njim in ga bolje spoznala. Ampak vem da bo frendica znorela ker sma že imele leto nazaj ta pogovor in mi ne pusti blizu njega. Torej ne bi rada oskodovala najino prijateljstvo, ampak bi tudi rada probala, kaj naj naredim???
• kr
kr_ena_1
hmmm, razmisl zakaj ti ne pusti do njega? a mogoč misl, da nisi dost dobra zanj...?
• Uredništvo
Špela Brezočnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
lahko si predstavljam, da ti ni lahko biti razpeta med dvema nasprotujočima si željama - ohraniti prijateljstvo in začeti bolje spoznavati svojo simpatijo, prijateljičinega brata. Praviš, da sta se s prijateljico o tem že pogovarjali, vendar je bila do tvojega predloga zelo odklonilna. Zanima me, če je omenila, kaj jo je ob tej ideji najbolj zmotilo ali zaskrbelo. Razlogov je mnogo - morda misli, da nista kompatibilna, je zaščitniška do tebe in/ali svojega brata ali te ne želi deliti z ostalimi družinskimi člani. Odprta komunikacija je temelj vsakega odnosa, zato je pomembno, da se o tem pogovorita, če tega še nista naredili. Če ji pojasniš, kako se počutiš, in ji hkrati daš prostor, da izrazi svoje skrbi, se lahko med vama ustvari trdnejša vez. Na podlagi tega pogovora boš lahko bolje presodila, če in kako pristopiti k svoji simpatiji.
Vso srečo pri pogovoru,
Špela Brezočnik, dipl. psihologinja (UN)