Zdravo!
Že tretjič vam pišem in vedno ste mi pomagali upam da mi boste lahko tudi danes.
Stara sem 11 let in moj brat 9.
Obnaša se zelo grdo do mene, danes sem samonekaj pela in je rekel naj sem tiho potem mi je rekel prasica in da naj sem tiho. Ko pa on igra nogomet po hiše je pa vse ok. In jz mu ne smem rečti da naj neha ker se kr začne dreti.
Včasih ko se tako obnaša mi gre na jok ker ga imam vseeno rada čeprav bi včasih najraje(saj veste).
Zanima me kaj naj storim ker sem pa tak tip človeka da hitro znorim je problem.
Je kaj narobe z mano?
Kaj naj storim?
Hvala....
• Uredništvo
Taja Širca

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Znašla si se v stiski, saj se prepiraš z bratcem, ki je do tebe večkrat nesramen. Sprašuješ se kaj lahko storiš in ali je s teboj nekaj narobe. Naj za začetek povem, da je to kar čutiš čisto normalno. Z njim bi se najbrž rada dobro razumela, se igrala in bila povezana. Dejstvo je, da si ti starejša kar pomeni, da si tudi bolj zrela in več stvari razumeš. Fantki tudi kasneje dozorijo kot punčke, zato je tudi iz njegove strani popolnoma normalno, da se včasih ne zmore vesti odgovorno in je nesramen. Sigurno pa to ni prav, ker se ti posledično slabo počutiš. Morda bi bilo dobro, če bi poskusila svojemu bratcu povedati kako se počutiš kadar je nesramen do tebe. Pri tem lahko vključiš tudi svoja starša, ki ti lahko pomagata in ga tudi ona dva spodbudita, da svojo jezo izraža na bolj konstruktiven način. Kot sem že omenila, je velika verjetnost, da tvoj brat ne razume zakaj te določene stvari zmotijo in prizadenejo, ker je precej mlajši od tebe, zato je dobro, da vključiš tudi starša in se z njima pogovoriš o svoji stiski. Kako bi ti bilo to?
Prepiri med sorojenci so zelo pogosti in skoraj nujni del odraščanja. Verjamem pa, da ti to gre na živce in bi rada le mirno opravljala svoje aktivnosti. Ko bo bratec še malo odrasel, te bo lažje razumel in sigurna sem, da se bo tudi vajin odnos izboljšal.
Upam, da sem ti vsaj malo pomagala in odgovorila na tvoje vprašanje. Če te pa še kaj zanima, sem ti na voljo.
Lepo te pozdravljam.
Taja Širca, dipl. biopsihologinja