mislim da se ne razumem. Velikokrat sem že videl in občutil da bližnjice ne obstajajo. Ampak še vedno izberem eno in mi je vedno na koncu žal. Že od malih nog imam težave s tem in res nevem kaj je z mano narobe. Najhuje je pa to da lažem staršem in mi je vedno žal za to ampak v tistem trenutku mi je lažje samo povedat nekaj da bi bili starši veseli, čeprav mi nudijo podporo in vse kar bi si želel.
• Uredništvo
Maja Krajnc

Odgovor svetovalke:
Dragi mladenič.
Verjetno je ena izmed najtežjih stvari v našem življenju sprejemanje odločitev. Ko se odločimo za eno, drugih možnosti več ni. Toda kako izbrati pravo? Če bi se odločali zgolj na osnovi razuma, niti ne bi bilo tako težko. Na list bi si napisali za vsako možnost pozitivne in negativne lastnosti in bi izbrali tisto, ki ima največ plusov. Ampak ljudje smo tudi ali predvsem čustvena bitja in se odločamo na njihovi podlagi. Globoko v sebi pa čutimo, kaj je prav in kaj ne. Ti zelo dobro veš, da lagati nima smisla, še posebej ne na dolgi rok. Pri odločitvah poslušaj svojo vest. Ta vedno kaže v pravo smer. Žal pa je ne slišimo vedno, oz. jo z našimi željami utišamo, da bi nam bilo lažje. Toda lažje odločitve niso vedno najboljše. Torej: pomagaj si z listki in poslušaj svojo vest.   Želim ti lepe počitnice in same dobre odločitve.
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja