Teoretično hipotetično;
A bi lahko jaz (~16) na BM dobil protihormonske tablete, in če ja, kje bi bilo najlažje, najbolj varno in kakšne so cene?
Zamenjal bi pač spol in do takrat da prideš do teh stvari, traja miljon časa in med tem ti puberteta lahko stori veliko svojega in že tako so ene stvari hujše kot bi jih jaz imel.
(Ne rabim celotnega run-down-a teme mer sem bil že za to tu in na transakciji in podobno, samo o vprašanju me zanima)
Ka
Kajsegres
Če te zanima black market se boš že znašel in od kje dobil tablete. To je pač nevarno početje. Drugče je proces z razlogom. Te stvari, zdravila so še vedno zelo nova in imajo precej močnih stranskih učinkov, zato je prav, da te zdravnik vodi. Tudi vedno več mladih trans dojema kot trend, ne pa nekaj kar ti za vedno spremeni življenje. Nekateri imajo dejanske psihološke probleme, ki z trans nimajo veze in trans vidijo samo kot pobeg od svojih problemov. Tudi navadnih antibiotikov uradna medicina ne priznava brez obiska zdravnika.
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Zdravo,
vsako kupovanje in uživanje hormonske terapije iz črnega trga je nevarno in lahko prinaša številne posledice, zato ga močno odsvetujem, še posebej pri starosti, ko so telesne spremembe intenzivnejše. Pri substancah iz črnega trga ni jasno, kaj vsebujejo ter kako vplivajo na telesno in duševno zdravje. Kljub temu, da je pot do hormonske terapije preko zdravstvenega sistema lahko daljša, pa je hkrati iz vseh vidikov varnejša in nadzorovana, saj se pri osebah redno spremlja vpliv hormonske terapije na telo.
Medicinski proces potrditve spola pri nas zagotavlja celostno brezplačno obravnavo v okviru zdravstva. Dobro se je zavedati, da tranzicija ne obsega le prejemanja hormonske terapije, ampak je celosten proces, pri katerem mora oseba poleg telesnih sprememb tudi skozi proces socialne in psihološke tranzicije. Vsekakor pa so spremembe na vseh omenjenih področjih procesi, ki se jih ne da preskočiti ali pospešiti, saj imajo lahko dolgoročne vplive na duševno zdravje. Jemanje hormonske terapije in ostali medicinski posegi predstavljajo (delno) nepovratne odločitve, zato si je zanje dobro vzeti čas.
Če potrebuješ kontakte ali informacije za vstop v medicinski proces potrditve spola, ti z veseljem pomagam pri tem. Moj kontakt najdeš na Legebitrini spletni strani.
Blažka Plahutnik Baloh, mag. psih.
svetovalnica Legebitra