Pozdravljeni!
Stara bom 18 let in sem se znasla v stiski... priblizno kako leto in pou sem bila s fantom sicer sva imela zvezo on off vendar sva ze dobrih 8 mesecev narazen in vmes sem bila z dvema fantoma z obema se je vse koncalo... z bisvim sva sla v soboto vn na zmenek povabu me je vn in sva sla na romanticno tocko zvecer sva gledala zahod objeu me je in bla sva objeta vprasal me je ce sm kj pogresala negov objem pa poljub in iskreno sem ga res pogresala ... bila sva objeta govorila sva veliko sicer nakoncu naju je zaneslo in sva spala skupaj amapak glede na to da je res lepo skrbeu zame blo je res lepo in pocutla sm se varno z njim in res zelim si da bi bla nazaj skupaj ker po tokk casu se se zmer menva in ga mam se vedno zelo rada... potrebujem nasvet kako naj se obnasam kaj naj naredim....hvala za odgovore
Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če sem te prav razumela, si se po nekaj časa ponovno zbližala s svojim bivšim fantom. Želiš si, da bi bila ponovno skupaj in se sprašuješ, kaj lahko narediš.
Sliši se, kot da do svojega bivšega fanta še zmeraj gojiš globoka čustva, vendar pa v vajin odnos nisi najbolj prepričana in sprašuješ ostale, kaj lahko narediš. Razmisli, kakšne vrste odnos bi si s fantom želela imeti in kakšno zvezo si želi on. V kolikor si želiš stabilno in dlje časa trajajočo zvezo bi bilo dobro razmisliti, zakaj sta se v preteklosti razšla (npr. zaradi različnih prioritet v življenju, pogostih nestrinjanj ipd.) ter ali bi ta razlog lahko predstavljal problem, v kolikor bi ponovno postala par.
Svetujem ti, da se s svojim bivšim fantom iskreno pogovoriš o tem, kako bi rada razvijala vajin odnos in kaj je pripeljalo do tega, da sta se v preteklosti razšla. Jasno mu povej, kakšne vrste odnos si želiš z njim imeti in kako lahko gradita na vajinem odnosu, da vaju pretekle težave v odnosu ne bodo ponovno oddaljile.
Upam, da ti moj odgovor kako pomaga.
Lepo bodi,
Ana Lampret, dipl. psihologinja (UN)