Hej imam problem bom bivši fant mi je všeč in sem mu povedala da ga pogrešam in da sem se spremenila ampak me ignorira kaj nja naredim
• Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Dora!
Praviš, da ti je všeč bivši fant. Z njim si poskusila ponovno vzpostaviti pogovor oz. mu povedati, kaj čutiš, vendar nisi dobila nobenega odziva. Iz tega lahko sklepam, da si fant ne želi nadaljevati odnosa s teboj. Zakaj je tako, morda veš ti, morda pa tudi ne. Zapisala si, da "si se spremenila", torej meniš, da si v času vajinega odnosa storila nekaj, kar je vplivalo na odnos. Če je to res in si po tvojem mnenju storila nekaj narobe, se morda lahko poskusiš fantu (ponovno) opravičiti in ga prositi, če se lahko pogovorita. V kolikor se tudi na to ne bo odzval, je zanj vajin odnos verjetno zaključen in se mi ne zdi smiselno, da še naprej vztrajaš.
Morda pa sama nisi storila ničesar takega, kar bi ti fant moral oprostiti. Po navadi je pri odnosih tako, da obe osebi prispevata k temu, da se odnos zaključi. Ni nujno, da kdorkoli stori kaj "narobe", lahko se osebi preprosto ne ujameta. Kakšna je bila vajina situacija, lahko le ugibam. Predlagam ti, da najprej pri sebi razmisliš o vajinem preteklem odnosu in morebitnih težavah, zaradi katerih se je končal. Nato pa se poskusiš pogovoriti s fantom in ugotoviti, kaj si on misli o tem. Kot sem že omenila, pa je potrebno, da spoštuješ tudi njegove želje oz. to, da se morda ne bo želel pogovoriti. V tem primeru boš verjetno žalostna in prizadeta, lahko pa to izkušnjo vseeno izkoristiš sebi v prid in se naučiš česa koristnega o odnosih. Gotovo ti bo kdaj v prihodnosti prišlo prav.
Želim ti vso srečo, če boš imela še kakšno vprašanje, pa kar napiši.
Lepo te pozdravljam,
Anja Rakovec, mag. psihologije