Pozdravljeni!
Ne dolgo nazaj sem koncala dolgo ljubezensko zvezo. Pred zvezo sva bila z njim najboljsa prijatelja, zato mi je toliko tezje biti brez osebe, ki me poslusa in razume. Tezko navezujem romanticne stike oz. Se odpiram drugim ljudem in do nikogar ne cutim enake povezanosti kot sem jo z njim. Najina zveza je bila iskrena in tudi narazen sva sla v dobrih odnosih. Po parih tednih, pa sva se nehala pogovarjat in on se je zacel druzit z drugimi dekleti, kar popolnoma razumem. Nakoncu zveze sva se malce prepirala, a sva sla cez veliko tezav skupaj.. zdaj pa je tako kot da ga sploh ne poznam vec. Kaj naj storim? Je prav da se razmisljam o njem? Po eni strani bi se rada zdaj fokusirala nase. Ne vem.
veliko ljubezni vam zelim!
• Uredništvo
Jasna Verčko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
verjamem, da ti je po koncu zveze zelo težko, čeprav sta se z bivšim fantom razšla na miren način. Prav tako razumem, da ti je še toliko bolj hudo, ker si izgubila najboljšega prijatelja. Konec zveze je boleča izkušnja, a jo je možno sčasoma premagati in se naučiti živeti z njo, kakorkoli nepredstavljivo se ti to zaenkrat lahko zdi.
Če prav razumem, je šlo za prvo resno zvezo, ki si jo imela? Ker nimaš podobne izkušnje, se ti lahko zazdi, da ne bo možno razviti enake povezanosti z nobeno drugo osebo. Vendar to ni res. Prepričana sem, da boš sčasoma spoznala še koga, s katerim boš imela skupne interese in se boš počutila razumljeno. Po koncu zveze se večkrat srečujemo z občutki, da bivšega partnerja ne poznamo več – kar je prav tako razumljivo, saj je ista oseba, ki nam je nekoč dajala pozitivne občutke, naenkrat postala vir globokega razočaranja. Normalno je, da se počutiš zmedeno glede tega, kaj sedaj storiti. Žal ti sama ne morem dati enoznačnega odgovora, kaj bi bilo pravilno. Osredotočanje nase in na lastna čustva je v tem primeru smiselno. Razišči, kakšna so bila tvoja pričakovanja, kako si ti doživljala vajin odnos, kako si predstavljaš partnersko zvezo v prihodnosti. Nekateri ljudje včasih spoznajo, da so določena področja zveze preveč idealizirali, drugi postopoma spoznajo, da ni bilo vse tako, kot bi si želeli … Ne pravim, da kaj od tega nujno drži zate, pravim le, kaj so lahko spoznanja, ko se podrobneje poglobiš v pretekli odnos. Tako boš tudi lažje zaključila to poglavje in svobodno, neobremenjeno vstopila v novo zvezo, ko bo čas za to. V kolikor pa se ti zdi, da nisi dobila vseh odgovorov ali pa želiš z bivšim fantom ostati prijateljica, ga kontaktiraj in se pogovori z njim, glede na to, da sta bila prej dobra prijatelja. Če pa ti pogovor z njim povzroča preveč bolečine ali pa le še večjo zmedo, ni nič narobe, če stika ne vzpostaviš več.
Upam, da ti je bil moj odgovor v pomoč. Vesela bom, če se boš spet oglasila in mi zaupala, kako ti gre. Če imaš še kakšno vprašanje, si dobrodošla, da ga postaviš.
Lepo te pozdravljam,
Jasna Verčko, mag. psihologije