Z bivšim sem se razšla 5 let nazaj skoraj. Manipuliral me je, ni želel povedati sploh nikomur da je z mano, na skrivaj je želel biti z mano in se mu je zdelo to normalno in da druge punce to ni motilo, razen svoji družini ki me je imela za cipo. Njegova družina ima vse njegove simpatije in punce ki so bile z njim preden je dobil otroka (starejši je od mene precej) za cipe. Za njih je to normalno. Zdi se mi, da ne bom nikoli našla fanta, ki tega ni nikoli delal nobeni punci v preteklosti? Ker se mi zdi, da skoraj vsi so to že kdaj delali v preteklosti in v ljubezni je pač vedno nekdo prizadet in razočaran.
• Uredništvo
Lea Kopač

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Tvoja končna domneva je dokaj pesimistična in, to si upam trditi, neresnična. Žal mi je, da si bila del zveze, kjer si se počutila zmanipulirano. Verjetno si se počutila precej neprijetno tudi ob tem, da fant drugim ni želel povedati zate. Nisem sicer prepričana, na podlagi česa sklepaš, da njegova družina vse njegove bivše zaznava na način, kot ga omenjaš, vendar sklepam, da se zaradi tega tudi v njegovi družini nisi počutila dobro.
Vsekakor ne bi smelo biti tako. Ko najdemo nekoga, ki ga imamo radi in se z njim vidimo tudi v prihodnje, ga navadno želimo predstaviti svoji družini, prijateljem, najbližjim. Želimo si, da bi se vsi skupaj dobro razumeli. Nekoliko drugače pa je, če smo v zvezi, za katero predpostavljamo, da na dolgi rok ne bo delovala ali pa se morda že sami prej odločimo, da smo s to osebo skupaj le za krajši čas. Take, bolj neresne zveze, morda ne bomo predstavljali svojim bližnjim, saj se nam morda zdi, da se to ne splača. To je eden izmed razlogov, zakaj svojega partnerja ali partnerke ne bi predstavili svojim bližnjim, seveda pa je v ozadju lahko še marsikaj drugega.
Če se vrnem k predpostavki, ki jo izpostavljaš v zaključku svojega sporočila – menim, da ni resnična. Na tem svetu obstajajo različni ljudje, različni fantje z različnimi osebnostmi, interesi, stališči. Obstajajo fantje, ki morda niso pripravljeni na resno zvezo, ki si tega morda sploh ne želijo ali pa enostavno ne znajo izkazovati vedenj, ki bi jih ostali označili kot ustrezna oz. zrela. Takšni bodo bolj verjetno manipulirali in slabše ravnali s svojimi simpatijami oz. dekleti. Obstajajo tudi fantje, ki se trenutno res dokaj nezrelo obnašajo, vendar bodo sčasoma spoznali, da so se pripravljeni ustaliti ter da si želijo stalne in resne zveze. Seveda pa obstajajo tudi fantje, ki so dobri po srcu, ki drugim ne bi nikoli želeli škodovati in prepričana sem, da lahko srečaš tudi koga takega.
Kar ti želim sporočiti, je to, da res niso vsi od nekdaj 'svetniki'. Marsikdo je v času odraščanja, ko so hormoni podivjani, ko se želimo izkazati pred svojimi vrtniki, ko imamo občutek, da se vse vrti okoli nas, naredil kakšno napako oz. neumnost – morda tudi v partnerskem odnosu. Vsekakor večina to fazo preraste, se zresni. Zato ti želim, da greš optimistično v prihodnost. Bodi zadovoljna le s tem, kar si zaslužiš, in ne pusti, da bi drugi s tabo ravnali kako drugače.
Vse dobro!
Lea Kopač, mag. psihologije